اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6112N

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6112N

۴۴ بازديد

 

معرفی اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل   SGC5-6112N

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

از سری محصولات جدید و با کیفیت شرکت اسنوا اجاق گاز های اسنوا سری والنتینو می باشد که این شرکت تولید و روانه بازار کرده. در این مطلب به برسی یکی از این مدل ها یعنی اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6112N می پردازیم. این محصول که به رنگ سفید و با صفحه رویه استیل تولید شده دارای 5 شعله می باشد. از مشخصاتی که در خرید اجاق گاز باید به آن توجه کرد ابعاد آن است، این محصول با ارتفاع 860، عرض 900 و عمق 600 میلی متر تولید شده. ولوم شعله های این محصول از نوع باکلیت (ایتالیایی) است که دارای استحکام بالا و مقاوم در برابر حرارت می باشند.قفل کودک: باید از نزدیک شدن کودکان به اجاق گاز جلوگیری کرد اما اگر این اتفاق نیز رخ دهد، نگران نباشید زیرا با فعال کردن این قابلیت از تغییر تصادفی تنظیمات توسط کودک جلوگیری می شود. تکنولوژی چربی گریز نانوکلین: لعاب آسان پاک شو در این مدل از اجاق گاز مبله اسنوا، لعابی متفاوت و منحصر به‌ فرد است، با به کارگیری این پوشش لعابی درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقیقه تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شود.

در این بخش می‌خواهیم  ویژگی‌های اجاق گاز والنتینو Valentino اسنوا را با یک ذره‌بین خیلی دقیق بررسی کنیم.

سیستم سوخت رسانی ساباف ایتالیا: یک اجاق گاز خوب با چه ویژگی‌هایی شناخته می‌شود؟ در کنار ظاهر مناسب و زیبایی‌اش یک اجاق گاز خوب معمولا باید بتواند آب را به موقع جوش بیاورد و در یک کلام گرما و حرارت لازم برای پخت و پز را به خوبی فراهم کند. این وسط حواسش به مصرف انرژی هم باشد. شرکت ساباف ایتالیا یکی از شرکت‌های معروف تولید قطعات گاز مثل سرشعله و …است که قطعاتش از نظر مرغوب بودن در دنیا حرف اول را می‌زند.

خبر خوب این‌که در ساخت سری والنتینو Valentino اسنوا از قطعات شرکت ایتالیایی استفاده شده‌است. و این یعنی با والنتینو شما از همیشه به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شده‌اید.

دماسنج عقربه‌ ای

دماسنج عقربه ای یکی از ویژگی های جالب این اجاق گاز اسنوا تلقی می شود که به کمک آن می توان دمای دقیق و لحظه به لحظه کیک و یا پیتزا را اندازه گیری کرد. به لطف این قابلیت، می توان انواع مواد غذایی را طبق دستورالعمل و دمای مورد نظر تهیه کرد و در نتیجه کیفیت پخت غذا افزایش پیدا می کند. از طرفی وجود دماسنج عقربه ای منجر شده تا این مدل ظاهری کلاسیک پیدا کرده و زیبایی آشپزخانه را دوچندان کند.

لعاب آسان پاک شو یا ETC درون محفظه‌ی فر: اگر نگاهی به سطح داخلی فرهای اجاق گاز اسنوا سری والنتینو بیندازید، احتمالا چشمتان به یک لایه‌ی آبی براق شبیه به تفلون می‌خورد. این لایه همان لایه‌ی آسان پاک شو است. حالا لعاب آسان پاک شو چه کار می‌کند؟ وقتی آشپزی تمام شد شما به راحتی می‌توانید یک ظرف آب داخل فر بگذارید و  درهای فر را ببندید و دکمه‌ را فشار بدهید.

ذرات غذایی که روی دیواره‌ها و کف فر بودند در اثرحرارت بالا و بخار آب از بین می‌روند. و بعد از چند ساعت شما به راحتی می‌توانید در فر را باز کنید و با یک دستمال کوچک و خیلی ساده داخل فر را تمیز کنید. ضمن این‌که حرارت بالا باعث ضدعفونی شدن محیط داخلی فر هم می‌شود و دیگر خیالتان از تمیز بودن داخل فر حسابی راحت است.

قفل کودک در اجاق گاز اسنوا سری والنتینو

 یکی دیگر از ویژگی های خوب والنتینو دیجیتال، قفل کودک است. اگر سیستم قفل کودک را فعال کرده‌اید؛ اجاق گاز خاموش می شود. در نتیجه اگر کودک کوچکی بخواهد با ولوم گاز بازی کند هیچ جرقه و شعله ای وجود نخواهد داشت.

لعاب  ETC درون محفظه‌ی فر

اگر تمیز کردن اجاق گاز و فر برای شما طاقت فرسا است می توانید با خیالی راحت به سراغ اجاق گاز والنتینو اسنوا بروید. سطح داخلی این مدل دارای لعاب ETC است اما این پوشش چه کارایی دارد؟ لعاب ETC را با عنوان لعاب آسان پاک شو نیز می شناسند که به صورت یک لایه براق آبی داخل فر قرار دارد. برای تمیز کردن فرهای دارای این لعاب تنها باید یک ظرف آب را داخل فر بگذارید و بعد دستگاه را روشن کنید. بخار باعث از بین رفتن ذرات غذایی می شود که در نهایت با کمک یک دستمال می توان آن ها را پاک کرد.

جوجه‌گردان هم‌زمان: دو عدد جوجه‌گردان و سامانه‌ی طبقاتی هم از دیگر امکانات اجاق گازهای والنتینو هستند که باعث می‌شوند اسنوا سری والنتینو درنهایت یک محصول کارآمد و با کیفیت بشود. این‌طوری دیگر لازم نیست مرغ‌ها را در صف انتظار بگذارید و یک کار را دوبار انجام بدهید. پس با خیال راحت یک مهمانی بزرگ برگزار کنید و سوخاری کردن جوجه‌ها را به اجاق گاز والنتینوی اسنوا بسپارید.

پوشش نانوکلین: بعد از پختن یک غذای خوشمزه حالا باید به سراغ اجاق محترم بروید و ذرات غذای مانده روی اجاق را تمیز کنید. تصورش هم آدم را خسته می‌کند. پوشش‌های معمولی سطح اجاق گاز در اثر تماس با مواد شوینده، معمولا بعد از یکسال از بین می‌روند. اما پوشش نانوکلین یک لایه‌ی ماندگار است که باعث می‌شود چربی‌ها به شکل توپ‌های کوچک در بیایند در نتیجه شما به جای این‌که با هزارجور ماده‌ی شوینده و براق کننده‌ به جان اجاق بیچاره بیفتید، می‌توانید به راحتی و با کمک یک دستمال پارچه‌ای و در عرض چند دقیقه صاحب یک اجاق گاز تمیز بشوید.

صفر ثانیه

ترموکوپل امنیت در اجاق گاز حرف اول را می زند و حتما هنگام خرید به استاندارد بودن مدل و وجود ترموکوپل توجه کنید.اجاق گاز والنتینو دیجیتال اسنوا دارای ترموکوپل صفر ثانیه است که در کمترین زمان ممکن بعد از خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند.

صفحه کنترل لمسی

وقتی صحبت ازاجاق گاز اسنوا سری والنتینو می شود. حیف است که به صفحه کنترل لمسی بزرگ آن اشاره نکنیم. این صفحه نمایش لمسی ظاهر فر گازی را بهبود می بخشد و از طریق آن می توانید دمای فر و سایر پارامترها را تنظیم کنید. دمای داخلی فر، ساعت و … از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش بزرگ لمسی است.

۲۴ ماه ضمانت

حتی بعد از خرید محصول، ارتباط اسنوا با شما ادامه دارد؛ پس با خیال راحت انتخاب کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.