اسپلیت هایسنس مدل HRH-09TQ

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

اسپلیت هایسنس مدل HRH-09TQ

۳۶ بازديد

معرفی کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ  

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ یکی از محصولات با کیفیت در حوزه سرمایش و گرمایش از شرکت بزرگ HISENSE می باشد. این مدل از کولر گازی با کمپرسور روتاری، از قدرت بالایی در خنک کنندگی محیط برخوردار می باشد. این محصول به دلیل بهره مندی از دو عملکرد سرمایش و گرمایش در هر دو فصل قابل استفاده است. از دیگر مزایای این مدل برخورداری از ریموت کنترل است که تنظیم و کنترل دستگاه را از راه دور به‌ راحتی ممکن کرده است. کولر گازی هایسنس از فیلتر قابل شست‌ و شو بهره‌ مند است و قابلیت کارکرد کم‌ صدا را دارد.

درباره برند هایسنس

هایسنس یکی از برندهای قدیمی چینی است که در زمینه تولید وسایل سرمایشی و گرمایشی ید طولایی دارد. این برند چینی محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می‌کند و کیفیت آن‌ها کاملا با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد.  کولر گازی هایسنس دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و می‌توانند دمای محیط را در طول فصول گرم و سرد سال در حد مطبوعی نگه دارند. این کولرها به دلیل فیلتر مناسب هوا برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده و بدون تهویه هوای مناسب مانند مغازه‌ها، خانه‌ها و رستوران‌ها انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود.

ویژگی های کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ

.حداکثر طول لوله کشی اسپلیت هایسنس مدل HRH-09TQ، 15 متر و حداکثر ارتفاع آن 7.5 متر است.
. سایز لوله‌های مایع و گاز کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ، 5.8 و 3.8 اینچ می‌باشد.
. دامنه دمایی کارکرد اسپلیت هایسنس مدل HRH-09TQ 7 الی 46 می‌باشد.
. میزان پرتاب باد در این دستگاه تهویه مطبوع، 15 متر می‌باشد.

. مجهز به نمایشگر کمپرسور

. بهره مندی از فیلتر های چندگانه پیشرفته

. قابلیت تنظیم اتوماتیک پرتاب باد عمودی 

. امکان تنظیم دستی پرتاب باد افقی

. مجهز به نمایشگر دیجیتال مخفی

. دارای امکان کنترل سه دور فن پنل داخلی

. کولر گازی برند هایسنس مجهز به ریموت کنترل می باشد.

. دارای قبلیت باز و بسته شدن در پنا داخلی جهت شست و شو

. دارای قابلیت های ویژه ای از جمله حالت خواب عمیق و ریست اتوماتیک

. بهره مندی از فیلتر پلی پروپیلن برای جذب ذرات گرد و غبار و باکتری‌های آلرژی زا

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس

تمامی مدل های کولر هایسنس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات داخلی هستند.

کولر گازی هایسنس HRH09TQ مناسب بیماران تنفسی

امروزه هوای بسیاری از شهرها دارای ریزگرد های مضر و ذراتی است که باعث ایجاد حساسیت های شدیدی می شوند. در فصول مختلف نیز ویروس ها و بیماری های مختلفی شایع می شود که هوا را آلوده می نمایند. بنابراین دغدغه بسیاری از مردم این است که بتوانند هوای پاکی را تنفس نمایند. بسیاری از بیماران تنفسی به سختی این هوا را نفس می کشند و از تنفس آن ممکن است بیماری هایشان تشدید شود.

کولر گازی Hisense HRH-09TQ  با ارائه جدیدترین انواع فیلتر ها و سیستم های میکروب زدایی سعی کرده اند تا این دغدغه را برطرف نمایند. اولین مرحله تصفیه هوا وجود فیلترهای پلی پروپیلنی است که در پنل داخلی کولر وجود دارد. این فیلترها می توانند انواع میکروب ها، ویروس ها، ذرات آلوده، مواد حساسیت زا و گرد و غبار را از هوا بگیرند و آن ها را از بین ببرند.

کمپرسور کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ

لازم به ذکر است که کمپرسور کور گازی هایسنس مدل HRH-09TQ، روتاری می‌باشد که یک کمپرسور قوی و بادوام می‌باشد. دلیل توجه به این ویژگی را می‌توان اینگونه بیان کرد که هر کمپرسور بسته به نوع اقلیم جغرافیایی کارایی مناسب خود را دارد. کمپرسور روتاری نسبت به کمپرسور پیستونی صدای کم‌تر و مصرف بهینه تری دارد. همچنین کمپرسور روتاری چرخشی بوده و دارای مکانیزم جا‌به‌جایی مثبت نیز می‌باشد.

مجهز به ریست خودکار

این دستگاه نیز می توانند همانند دیگر محصولات خانگی دچار نقص و مشکل شود. در این وضعیت ممکن است با انجام اقدام نامناسبی باعث بدتر شدن مشکل یا خرابی بیشتر شوید. در کولر گازی Hisense HRH-09TQ  سیستمی تعبیه شده است تا در صورت نیاز بتوانید دستگاه را ریست نمایید و فعالیت های نرمال کولر گازی را بازیابی نمایید. درواقع این سیستم برای محافظت از دستگاه طراحی شده است. چرا که برخی نقص ها ممکن است باعث انفجار یا آتش سوزی های غیرقابل جبرانی خواهند شد.

همچنین در برخی مواقع بالا و پایین شدن ولتاژ برق می تواند باعث ایجاد خساراتی در دستگاه شود که در این صورت نیاز هست تا کولر را ریست نمایید. با فعال کردن حالت ریست، دستگاه به صورت خودکار خود را بازیابی می کند و به حالت نرمال باز می گردد. با مراجعه به دفترچه کولر گازی هایسنس HRH09TQ می توانید محل قرارگیری دکمه ریست که معمولا یک دکمه کوچک قرمز رنگ است را پیدا کنید. توجه داشته باشید که در هنگام ریست کردن باید از قطع بودن برق اطمینان حاصل کنید.

کولر گازی هایسنس چه امکانات هایی دارد؟

احتمالاً ضروری ترین نکاتی که مشتریان را در نقد و بررسی کولر گازی هایسنس وادار به خرید می کند، آپشن های کولر گازی هایسنس است، با این حال کولر گازی هایسنس چه گزینه هایی دارد؟

هایسنس احتمالا یکی از کم مصرف ترین تقسیمات انرژی است.

در ساختمان اسپلیت هایسنس از انواع کمپرسورهای دوار و کمپرسور با کیت اینورتر استفاده شده است که می تواند مصرف انرژی الکتریکی و شادابی را در این کولرها کاهش دهد.

یکی از گزینه های متعدد این محصول داشتن نمایش دما در پنل داخلی است. شما می توانید دمای آن را ببینید و تغییر دهید.

این محصول دارای مدیریت سرعت مطمئن و حالت خودکار است.

بهتر است بدانید که می توانید پرتاب باد را به صورت افقی و عمودی و… به صورت مکانیکی تنظیم کنید.

یکی از گزینه های متعدد این محصول داشتن فیلتر پلی پروپیلن است که قابل شستشو است و برای از بین بردن ذرات گل در این گجت تعبیه شده است.

از میان گزینه های مختلف این گجت، می توان به عملکرد خوب علاوه بر حالت خواب و بیشترین کارایی مکانیکی اشاره کرد.

متریال و مواد سازنده کولر گازی اسپلیت هایسنس سرد و گرم مدل مایا HRH-09TQ

بدنه این محصول از ورق‌های باکیفیتی ساخته شده است که در اثر آلودگی‌های محیطی و گردوغبار صدمه‌ای نمی‌بیند. ضمن اینکه این بدنه قابل باز و بسته شدن است و به همین دلیل می‌توان آن را شست و به‌طور کامل تمیز کرد. فیلترهای داخلی آن نیز قابلیت شست‌وشو دارند که این موضوع باعث افزایش طول عمر آن‌ها خواهد شد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.