ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW

۳۶ بازديد

ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن مدلX.VISION TE62-AW 

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

یکی از برندهایی که اقدام به تولید ماشین لباسشویی داشته، ایکس ویژن است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600 با ظرفیت 6 کیلوگرم  به بازار عرضه ‌شده است.

ماشین لباسشویی در دسته لوازم پرمصرف قرار می‌گیرد اما این ماشین لباسشویی توانسته رده انرژی A+++ را کسب کند که باعث شده این مدل در دسته ماشین‌های کم‌مصرف قرار بگیرد. برای این ماشین 16 برنامه پیش‌فرض در نظر گرفته‌شده که با استفاده از آن می‌توانید با توجه به نیازتان برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

درب این ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن TE62-AW قابلیت باز شوندگی تا زاویه 140 را داشته و قطر دهانه مخزن این مدل 300 میلی‌متر است. این ابعاد باعث شده تا لباس‌هایتان را آسان‌تر درون ماشین قرار دهید. یکی از برنامه‌هایی که ایکس ویژن برای این مدل تعبیه کرده شستشوی سریع است.

این برنامه برای زمانی که زمان کافی برای شستشوی لباستان را ندارید کارایی دارد.

یک دستیار بی نظیر

طراحی باریک بدنه/درام با قطر بیشتر (Thin Body Design)

طبق تحقیقات انجام شده افزایش قطر درام ماشین های لباسشویی موجب بهتر ضربه زدن به لباسها و در نتیجه عملکرد بهتر در شستشو می گردد. بهره گیری از درام با قطر بزرگتر نسبت به درام های معمولی علاوه بر بهبود کیفیت شستشو، موجب راحتی بیشتر در پر و خالی کردن ماشین لباسشویی می‌گردد. از طرفی به دلیل کاهش عمق درام، بدنه محصول نیز باریکتر شده است. باریکتر شدن بدنه محصول نسبت به سایر مدلها با ظرفیت مشابه، خود یک ویژگی محسوب می شود، زیراعلاوه بر افزایش زیبایی دستگاه به دلیل ظرافت بیشتر، جانمایی بهتری نیز در فضای دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.

 

مشخصات ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن    TE62-AW

ظرفیت: 6 کیلوگرم

حداکثر دور خشک کن: 1200 دور در دقیقه

نمودار مصرف انرژی +++A:

دارای برنامه شستشوی خودکار درام (Drum Clean)

امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو (Add Garment)

دارای برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای

دارای درام کریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس (Honeycomb)

دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق

مجهز به کلید شستشوی با تاخیر

مجهز به سیستم کنترل سر ریز آب   

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62 AW بسیار کم مصرف

برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات مورد استفاده در ساختمان‌ها نصب می‌شود و نشان‌دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است.این مدل از ماشین لباسشویی ؛ دارای برچسب انرژی A+++ است .حرف A نشانگر بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G نشانگر کمترین بازدهی دستگاه است. بنابراین هر چه رتبه دستگاه بیشتر باشد، کارایی آن نسبت به میزان انرژی که مصرف می کند بیشتر است. ماشین لباسشویی یکی از لوازم پر مصرف در خانه می باشد و اگر این محصول کم مصرف انتخاب شود، صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی و حتی صرفه اقتصادی برای مصرف کنندگان دارد.

شستشو با خیال آسوده با درام کریستالی (Honeycomb)

این محصول به درام کریستالی (Honeycomb) مجهز شده اند. این نوع درام به گونه ای طراحی و مهندسی شده است که برجستگی های لانه زنبوری موجود بر روی آن باعث ایجاد اصطکاک بیشتر با لباسها و در نتیجه موجب تمیزی بهتر و آسیب کمتر به بافت پارچه می شود. همچنین کاهش سایز حفره های روی این نوع درام با سایز 3/2 میلیمتر موجب میشود تا در هنگام شستشو پاشش آب به صورت پودری و یکنواخت بر روی لباسها باشد و از طرفی از نخ کش شدن لباسها نیز در هنگام شستشو جلوگیری می‌گردد.

شستشوی کامل و سریع در 15 دقیقه

سری TE مجهز به برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای است. این برنامه برای شستشوی حجم کمی از لباس و یا لباسهایی که زیاد کثیف نیستند، مناسب است و به کمک آن، طی 15 دقیقه مراحل شستشو و خشک کردن لباسها به صورت کامل انجام می‌شود.

آبکشی اضافه (Rinse+)

از آنجایی که باقی ماندن مواد شوینده بر روی لباسها می تواند ایجاد حساسیت کند، استفاده از این برنامه به شما اطمینان می دهد که مواد شوینده به خوبی از بافت پارچه پاک شده اند.

برنامه شستشوی ضد حساسیت (Allergy Care)

این برنامه برای گروهی از افراد مثل نوزادان و افراد مسن که پوست لطیف و حساس تری دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه شستشوی دستی (Hand Wash)

این برنامه برای لباسهایی که پارچه ظریف و حساسی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این برنامه شستشو بدون آسیب به بافت لباس انجام می شود.

خدمات پس از فروش و گارانتی

همانطور که قبلا گفته شد، ماشین لباسشویی یک محصول پرکاربرد و گران قیمت است بنابراین یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است. شرکتهای معتبر معمولا سلامت محصولات خود را تضمین ‌ می کنند، در نتیجه بهتر است محصولی را خریداری کنید که دارای گارانتی معتبر باشد. علاوه بر خدمات پس از فروش که از اهمیت زیادی برخوردار است، مدت زمان گارانتی نیز اهمیت ویژه ای دارد. ماشین های لباسشویی ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی شرکت مادیران هستند در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی از بروز مشکلات احتمالی این محصولات را خریداری نمایید.

موتور ماشین لباسشویی ایکس ویژن

برای موتور ماشین های لباسشویی دو مدل طراحی شده. مدل اول تسمه‌ای و مدل دوم بدون تسمه.

در مدل اول موتور به وسیله تسمه‌ها به موتور متصل شدند. در این مدل اگر آسیبی به این سیستم وارد شود تعمیر آن راحت‌تر از مدل دیگر است اما سروصداهای نسبتا زیادی داشته و البته از نظر بالانس شدن کمترین ایراد را دارد.

مدل دوم که نسبت به مدل اول قیمت بالاتری دارد، بدون استفاده از تسمه و به طور مستقیم مخزن درونی را به حرکت در می‌آورد. در این مدل از ماشین‌ها صدای کمی تولید می‌شود اما در مواجه با تغییر ولتاژ یا ضربه بسیار حساس است و اگر آسیبی ببیند هزینه تعمیر آن بالا خواهد بود.

برند ایکس ویژن از هر دو این مدل‌ها برای تولید ماشین لباسشویی های خود استفاده کرده تا مشتریان دستشان در انتخاب باز باشد. خوب است بدانید که برخی از قطعات محصولات ایکس ویژن مثل همین موتور ماشین لباسشویی، ساخت کشور چین است.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

بدون شک ماشین های لباسشویی در جدول ضروری ترین محصولات خانگی قرار می گیرد. شما قبل از اقدام به خرید ماشین لباسشویی به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید خوبی را انجام دهید.

برخی از این نکته ها عبارتند از :

توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی :سعی کنید با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

کیفیت و قیمت ماشین لباسشویی : اگر استفاده شما از این محصول زیاد است پس بهتر است به سراغ لباسشویی های با کیفیت بالا و قدرت بالا بروید که ایکس ویژن این خصوصیات را داراست. در بین رقبا ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایکس ویژن TE62-AW/AS از قیمت مناسبی برخوردار است.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.