ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512W

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512W

۴۱ بازديد

ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512 با ظرفیت 15 نفره

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی از امکاناتی که ظرفشویی PDB-3512 لمسی دارد، قفل کودک است که میتوانید صفحه نمایش دستگاه را قفل کرده و از دسترس کودکان دور نگه دارید. تعداد ۷ برنامه شستشوی ظروف هم در این مدل وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید. میزان مصرف آب در هر بار شستشو در ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512 در حدود ۱۲ لیتر آب است که میزان بسیار مناسبی میباشد. از دیگر امکانات این دستگاه شستشوی شدید است که ظروف را با قدرت بالاتری شستشو میدهد. شستشوی اقتصادی است که خیلی کاربردی میباشد و خیال شما را از بابت هزینه های اضافه راحت میکند. از خصوصیات این ماشین ظرفشویی مبله، تنظیم ارتفاع سبد هست که برای مواقعی که ظروف قد بلند تر دارید کاربرد دارد.طبقه قاشق و چنگال و همچنین قابلیت شستشوی ظروف بزرگ از هم از دیگر امکانات این ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره پاکشوما میباشد.

ماشین ظرفشویی لمسی پاکشوما مدل PDB-3512 دارای بازروهای آبپاش است. که در هر بار فرایند شستشو به میزان ۱۲ لیتر آب را مصرف میکند. این ظرفشویی با موتور کم مصرفی که دارد رتبه مصرف انرژی ظرفشویی را در ++A قرار داده است. تعداد ۷ برنامه شستشو هم در این ماشین ظرفشویی وجود دارد تا تا بتوانید ظروف را با برنامه خاص خود شستشو دهید.یکی دیگر از ویژگی های ماشین ظرفشویی ۳۵۱۲ پاکشوما میزان صدای بسیار کم آن موقع شستشو میباشد که در حدود ۴۹ دسیبل صدا ایجاد میکند. برنامه تاخیر در زمان شستشو و نیز شستشوی سریع و قدرتمند و همچنین شستشوی نصف ظرفیت هم از دیگر امکانات این محصول خوش خرید است. بعد از اتمام فرایند شتشو هم ظروف با قابلیت خشک کن، خشک میشوند.

مزایای ماشین ظرفشویی پاکشوما

از بزرگترین مزیت هایی که در خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما وجود دارند وجود خدمات رسمی پاک سرویس که بیش از 700 نماینده رسمی فعال برای خدمت رسانی و تامین قطعات است.

و دیگری امکانات به روز دیگر برند ها با سعی و تلاش مهندسان داخلی و شخصی سازی این شرکت در قالب یک برند ایرانی اصیل درآمده است.

صرفه جویی در زمان و انرژی: شستشوی دستی ظروف ممکن است برای شما زمان‌بر باشد، اما با استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توانید به راحتی و سرعت بیشتری ظروف خود را شستشو دهید. همچنین ماشین ظرفشویی پاکشوما با صرف کمترین حجم آب و انرژی کافیست تا ظروف شما را به خوبی شستشو دهد.

شستشوی بهتر و بهداشتی تر: ممکن است شستشوی دستی ظروف باعث بروز باکتری‌ها و ویروس‌ها در آنها شود، اما ماشین ظرفشویی پاکشوما با استفاده از آب داغ و شوینده‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا ظروف خود را به صورت بهداشتی تر و با کیفیت بالاتری شستشو دهید.

برنامه شستشوی اقتصادی

این برنامه‌ها ممکن است شامل ترکیب مجموعه‌ای از سیاست‌های اقتصادی باشند که به همدیگر ترکیب شده‌اند تا تأثیرات مثبت بر رشد و پویایی اقتصادی داشته باشند. برنامه‌های شستشوی اقتصادی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

تحریک سرمایه‌گذاری: ایجاد تسهیلات و امکانات برای جلب سرمایه‌گذاری‌ها و تشویق به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصاد.

ترویج تولید و صنعت: تشویق به توسعه بخش‌های تولیدی و صنعتی برای افزایش تولید کالاها و خدمات.

تسهیلات مالی: ارائه تسهیلات و وام‌های اقتصادی به کسب و کارها و صنایع به منظور تسهیل فعالیت‌ها و تحریک اقتصاد.

افزایش مصرف: تشویق به افزایش مصرف کالاها و خدمات تا تقاضا در بازار افزایش یابد.

کاهش مالیات: کاهش مالیات‌ها برای افراد و شرکت‌ها به منظور تشویق به بیشتر خرج کردن و سرمایه‌گذاری.

تحریک صادرات: تشویق به افزایش صادرات محصولات و کالاهای تولیدی به بازارهای خارجی.

افزایش اشتغال: ایجاد فرصت‌های کاری جدید و کاهش بیکاری از طریق تشویق به سرمایه‌گذاری و توسعه بخش‌های مختلف.

تحریک بخش مسکن: ارائه تسهیلات و تشویق به ساخت و ساز و خرید مسکن به منظور تحریک بازار مسکن.

توسعه زیرساخت‌ها: سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی مانند جاده‌ها، بنادر، فرودگاه‌ها و شبکه‌های انرژی و ارتباطات.

برنامه‌های شستشوی اقتصادی با توجه به شرایط اقتصادی مختلف می‌توانند متناسب با نیازها و چالش‌های هر دوره تنظیم شوند.

گارانتی

پشتیبانی 24 ساعته

144 ماه پشتیبانی خدمات برای تمام محصولات 

24 ماه ضمانت  لباسشویی اتوماتیک

5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات در محصول یخچال فریزر و ساید بای ساید

18 ماه ضمانت برای محصولات جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات در محصولات کولرگازی

کیفیت ساخت ظرفشویی های پاکشوما

کیفیت ساخت در ظرفشویی پاکشوما با توجه به قدمت 45 ساله و تخصص در تولید محصولات شوینده این شرکت اصلی ترین دلیل برای اعتماد به گروه تولیدی صنعتی پاکشوما است . و گزینه بعدی میتوان به مصرف کنندگان راضی از این برند اشاره کرد .

معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما

این دستگاه ماشین ظرفشویی ممکن است که علاوه بر مزایایی که دارد، معایبی را هم شامل بشود که شامل:

دستگاه ماشین ظرفشویی پاکشوما از داشتن صفحه ی کنترل لمسی ساقط می باشد، در بین برنامه های دستگاه ماشین ظرفشویی پاکشوما برنامه ی جرم گیری دستگاه موجود نمی باشد، قطعه ی مبدل حرارتی و لامپ داخلی در آن وجود ندارد و از امکانات سبد مخصوص قاشق و چنگال فاقد است.

البته در مدل های جدید و متنوعی که در بازار تولید شده امکانات بیشتر را ارائه داده اند ولی باز هم در کنار این مزایای باز هم نقاط ضعفی وجود دارد از جمله وجود بدنه ی به نسبت ضعیف  و بهره بردن از موتور های چینی را می توان بیان کرد.

اگر بخواهید دستگاه ماشین ظرفشویی پاکشوما را با دیگر برندها مورد مقایسه قرار دهید شاید بتوان گفت که دارای معایبی است ولی در مقایسه با برندهای دیگر شاید جزء معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما به شمار نیاید.

یکی دیگر از معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما نداشتن سیستم باز شوی اتومات درب دستگاه ماشین ظرفشویی  پس از پایان یافتن کار شستشوی ظروف می باشد.

علت خشک نکردن ظروف در دستگاه ماشین ظرفشویی پاکشوما

با پیدایش این ایراد باید مواردی چون مایع جلا دهنده را چک کرده احتمال دارد که این مایع تمام شده باشد و یا اینکه تنظیمات درست نباشد.

در برخی اوقات به دلیل زود خارج کردن ظروف از داخل دستگاه می باشد، باید از کافی بودن  درجه ی نمک دستگاه ماشین ظرفشویی اطمینان پیدا کنید، البته گاهی اوقات ممکن است که قطعه ی شیر برقی مرتبط با مخزن نمک معیوب شده و خراب است.

 

 

 

 

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خانه‌تان کمک کند. ابتدا، باید به ابعاد و فضای موجود در آشپزخانه‌تان توجه کنید. مطمئن شوید که ماشینی که انتخاب می‌کنید، به ابعاد آشپزخانه و جایگاه مخصوص ظرفشویی شما متناسب باشد. همچنین، بررسی کنید که آیا نیاز به ماشینی با ظرفیت بزرگتر برای خانواده بزرگتان دارید یا ماشین با ظرفیت کوچکتر برای فضای محدودتان مناسب‌تر است.

 

علاوه بر ابعاد، ویژگی‌های عملکردی نیز بسیار مهم هستند. به دنبال ویژگی‌هایی مانند کارایی شستشو، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، سر و صدای تولید شده و برنامه‌های شستشوی متنوع باشید. همچنین، از مطالعه نظرات و بررسی‌های دیگر مشتریان برای اطمینان از کیفیت و عملکرد ماشین‌های مختلف استفاده کنید. با توجه به این نکات، می‌توانید ماشین ظرفشویی مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید و از خریدتان راضی باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.