ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7120

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7120

۴۲ بازديد

مشخصات ماشین لباسشویی بست BWD-7120

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

بدنه ماشین لباسشویی از نوع Bodyguard است. این بدنه ضد لرزش بوده و در زمان کار، لرزش و تکان ندارد. درام استفاده شده در محصول هم از نوع Hexa Drum لانه زنبوری است که از آسیب به بافت لباس ها جلوگیری خواهد کرد. لباس ها موقعی که کثیف هستند پر از میکروب و باکتری هستند. این باکتری ها معمولا با شستشوی معمولی از بین نمی روند. به همین دلیل شرکت بست برای از بین بردن باکتری ها از تکنولوژی نانوسیلور جهت باکتری زدایی استفاده کرده است تا اثری از میکروب و باکتری روی لباس ها باقی نماند.

روی پنل این دستگاه، چند دکمه و یک ولوم برای انتخاب برنامه شستشو تعبیه شده است که شما می توانید به کمک دکمه ها برنامه ی شستشوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. لباسشویی BWD-7120 بُست دارای ۱۵ برنامه شستشو، اعم از شستشوی سریع در ۱۹ دقیقه، برنامه پیش شستشو و برنامه آبکشی شرعی است. این محصول دارای رتبه انرژی +++A است.

در مورد موتور ماشین لباسشویی باید گفت که در مدل BWD-7120 موتور یونیورسال استفاده شده است که دیگ لباسشویی را به موتور متصل کرده است و باعث چرخش دیگ می‌شود. این دستگاه دارای یک دیگ ۷ کیلویی از نوع الماسه است که محافظت سختی از لباس های شما در زمان شستشو میکند. و از آسیب به بافت لباس ها جلوگیری میکند.

فن آوری شستشوی نانو سیلور Nano Silver

ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7120 دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای استفاده از این فن آوری؛ از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منظقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم به طور کلی می توان به ، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق ؛ اشاره کرد.

فن آوری بروز سیستم بخارشوی حرفه ای البسه


سیستم بخارشوی یک دستگاه یا سیستم است که از طریق تولید و استفاده از بخار آب، به منظور تمیزکردن، ضدعفونی کردن و یا حذف آلودگی‌ها از سطوح مختلف استفاده می‌شود. این سیستم‌ها از آب راه اندازی می‌شوند که تحت تأثیر حرارت به حالت بخار تبدیل می‌شود و با فشار مناسبی بر روی سطوح مختلف پخش می‌شود. بخار آب به دلیل دارا بودن حرارت و فشار، قادر به لایه‌برداری و لکه‌برداری از سطوح مختلف می‌باشد.

از سیستم‌های بخارشوی در محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود، از جمله:

خانه و اداره‌ها: برای تمیزکردن کف‌ها، فرش‌ها، پنجره‌ها و سطوح مختلف.

صنعتی: در تمیزکردن و ضدعفونی تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی، ماشین‌آلات، لوله‌ها و سطوح کارگاهی.

پزشکی: برای ضدعفونی و تمیزکردن تجهیزات پزشکی و ابزارهای پزشکی.

خودروها: برای شستشوی خودروها، تمیزکردن داخلی و بیرونی آنها.

صنایع غذایی: در تمیزکردن تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در تولید مواد غذایی.

مراکز تنظیفات: در کسب‌وکارهای تمیزکاری و خدمات تنظیف.

استفاده از بخار به عنوان یک روش تمیزکردن دارای مزایایی مانند کاهش استفاده از مواد شیمیایی، کاهش نیاز به آب، اثربخشی در ضدعفونی و حذف میکروب‌ها و همچنین تمیزکردن بهتر و گرانی کمتر در طولانی‌مدت است.

برنامه‌های شست‌وشوی متنوع:

از ویژگی‌های اکثر ماشین لباسشویی‌های بست تعبیه 15برنامه شست‌و شو در آن‌ها است، برنامه‌های مخصوصی برای انواع لباس‌های شما از کتان و لی گرفته تا پشمی، پتو و سایر لباس‌ها و پارچه‌های شما. این برنامه‌ها براساس جنس لباس و پارچه شما طراحی شدند و برای هر نوع دور موتور و دمای آب مخصوصی تعبیه کرده است تا از خراب شدن لباس‌های شما و دغدغه این که این لباس را با چه آبی باید شست خلاص کند. البته برخلاف برندهای خارجی که منوی انگلیسی آنها کاربر را گیج می‌کند تمام منوی استفاده شده در این دستگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی هستند که این هم خودش یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

لباسشویی های بست، کم ‌صدا و کم لرزش:

یکی از نقاط ضعفی که برخی لباسشویی‌ها خصوصاً مدل‌های قدیمی‌تر آنها دارند لرز بسیار زیاد آنها است اما در لباسشویی‌های بُست علاوه بر موتور دایرکت داریو که لرزش بسیار کمتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند از تکنولوژی بدنه‌ی ضد لرزش بادی گارد استفاده شده است که تا حدود زیادی لرز را می‌گیرد و تقریباً می‌توان آن‌ها را جزء لباسشویی‌های بدون لرزش دانست. صدای تولیدی این ماشین لباسشویی‌ها اکثرا در حالت عادی 52دسی بل و در حالت خشک‌کن تنها 69دسی بل است که در نوع خود بسیار عالی محسوب می‌شود.

بررسی ماشین لباسشویی های شرکت بست:

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل می باشد .برند تجاری بُست از برندهای لوازم خانگی است که زیر مجموعه‌ی گروه صنعتی انتخاب و هم خانواده‌ی دو برند اسنوا و دوو محسوب می‌شود. این برند از محصولات اقتصادی و با کیفیتی است که توسط این گروه صنعتی به بازار عرضه می‌شود. یکی از محصولات باکیفیت و خوب برند بُست ماشین لباسشویی‌های آن می‌باشد. این محصول از لحاظ قیمت و امکانات جزء خوب‌های بازار محسوب می‌شود.

مزایا و معایب لباسشویی بست

از معایب این محصول می‌توانیم به نداشتن صفحه نمایش اشاره کنیم که متاسفانه قابلیت تنظیم آسان ماشین لباسشویی و بررسی وضعیت آن را از مشتری سلب کرده است. در ماشن های قدیمی بست نیز گاها نبود تایمر دیده می‌شود که البته در مدل های جدید این مورد نیز حل شده است.

و اما مزایای این محصول …

یکی از نقاط مثبت برند بست تنوع بالای محصولات و البته تنوع بالای امکانات هر محصول است که دست شما را در خرید باز می‌گذارد. هنوز هم بعد از سال های سال با توجه به این حم از بالا رفتن قیمت محصولات، این برند محصولات خود را با پایین ترین قیمت ممکن برای مشتریان خود عرضه می‌کند.

مزیت سوم و البته مهم ترین مزیت این محصول نیز گارانتی و خدمات پس از فروش آن است

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.