ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SA1580U

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SA1580U

۳۶ بازديد

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSSD-50SA1580U سایز 50 اینچ

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

تلوزیون اسنوا مدل  SSD-50SA1580U یکی از جدیدترین محصولات برند ایرانی Snow میباشد به عنوان یک تلویزیون هوشمند ( Smart TV ) امکانات خوبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این تلویزیون هوشمند است و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه 9 بهره می‌برد.

تلوزیون وسیله ایست که هم در دسته لوازم تفریحی و هم کاری قرار میگیرد . و در مدلهای مختلف ، ابعاد ، تکنولوژی و برندهایی زیادی تولید میشود.اینکه به این نتیجه برسید که کدام مدل را و تولید کدام برند تهیه کنید بستگی به جستجوی شما و بررسی کامل محصولات مختلف را دارد.

ما در اینجا شما را با تلوزیون تولیدی اسنوا  که جزو موفق ترین برندهای ایرانیست که قطعات آن غالبا ساخت کشورهای دیگر است ولی با کیفیت و دقت بالایی مونتاژ شده اند آشنا خواهیم کرد.

سیستم ماشین زمان

این سیستم در تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA1580U ،به کاربر این امکان را میدهد که در صورت تمایل در هر لحظه تصاویر قبلی را روئیت نماید و دوباره به زمان پخش زنده برگردد .البته این سیستم به شرط اتصال حافظه جانبی به تلویزیون قابل استفاده است.حتما برای شما این اتفاق افتاده که زمان پخش یک سریال جالب ، بیرون از منزل باشید یا زمان پخش فوتبال مورد علاقه شما با ساعت امتحانتان تداخل داشته باشد ویاحتی دو برنامه مورد علاقه شما همزمان در ۲ کانال متفاوت پخش شود .ماشین زمان محتوای مورد علاقه شما را ضبط و در زمان دلخواه برای شما نمایش میدهد.

تلویزیون هوشمند Smart :

این محصول جزو دسته بندی تلویزیون های هوشمند ( Smart ) قرار میگیرد و ویژگی هایی دارد که به آن خواهیم پرداخت.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SA1580U یک تلویزیون  هوشمند می باشد.سیستم عامل موجود در این محصول Android ورژن  9 بوده و دارای پردازنده ای 4 هسته ای میباشد.

از ویژگی های هوشمند این محصول میتوان به اتصال به شبکه جهانی اینترنت نام برد. به آسانی میتوانید به وبگردی بپردازید.

در بستر سیستم عامل اندروید میتوان از برنامه های مختلف مانند گوشی تلفن همراه استفاده نمود.

میتوانید از پلتفرم های VOD دنیایی از فیلم های مختلف را با اتصال به اینترنت تماشا کنید و لذت ببرید.

این تلویزیون 50 اینچ اسنوا دارای گیرنده دیجیتال نیز بوده و شما می توانید از این طریق به تمامی شبکه های صدا وسیما دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی به خرید ستاب باکس جداگانه نیست.

بررسی کیفیت تلویزیون اسنوا و معرفی مشخصات آن

در حال حاضر تلویزیون‌های اسنوا در ۱۳ مدل از انواع 4K ،Full HD ،HD و در اندازه‌های ۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ، ۴۹ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ تولید و روانه بازار شده است. هر یک از این مدل‌های تلویزیون اسنوا با مشخصات و کیفیت ساخت متفاوت که امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تولید شده است و یکی از بهترین تلویزیون ایرانی است.

کیفیت تلویزیون اسنوا مدل HD قابل مقایسه با مدل‌های Full HD و 4K نبوده، اما با توجه به مدل خود برخی امکانات و مزایای لازمه را دارا می‌باشد. این مدل تلویزیون‌های اسنوا در سایز ۳۲ اینچ و با رزولوشن ۷۲۰*۱۰۸۰ تولید می‌شوند. زاویه دید ۱۷۸ درجه در این مدل باعث ارتقای کیفیت تصویر از زوایای مختلف خواهد شد.

وجود ساختار پنل IPS با کیفیت A+ و نخ بازسازی ۱۰۰ هرتزی شفافیت بالای نمایش تصاویر و عدم ایجاد هاله و لکه‌های نوری را به همراه خواهد داشت. از این رو وجود این تکنولوژی‌ها، کیفیت تلویزیون اسنوا را در بعد نمایش عالی تصاویر در حد بالا و مورد قبول قرار داده است.

مزایا تلویزیون اسنوا

طراحی ظاهری شیک تلویزیون با صفحه تخت

کیفیت مناسب نمایش تصاویر تلویزیون

مناسب و به صرفه بودن قیمت تلویزیون اسنوا

مقاومت حد بالا نمایشگر دستگاه در برابر وارد شدن ضربه

معایب تلویزیون اسنوا

وجود سرعت کم درعملکرد تلویزیون (روشن و شروع به کار شدن دستگاه)

عملکرد ضعیف ریموت کنترل اصلی

فاقد قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر (upscaling)

فاقد حسگر نور محیطی دستگاه

محدودیت در حجم صدای خروجی تلویزیون

عدم دسترسی آسان و راحت به پورت‌های دستگاه

محدودیت در وجود پورت‌های ورودی تلویزیون اسنوا

سایز صفحه نمایش

تلویزیون‌های برند اسنوا در سایز‌های مختلف تولید می‌شوند و یکی از عناصری که در خرید تلویزیون باید رعایت شود، سایز آن است که لازم است با متراژ منزل یا محل کار متناسب باشد. شرکت اسنوا تلویزیون‌های خودش را در ابعاد ۳۲ تا ۶۵ اینچ طراحی و تولید می‌کند و به عرضه عمومی می‌رساند.

فناوری HDR این تلویزیون چه کاربردی دارد؟

HDR مخفف High Dynamic Range یا تصویر برداری دامنه دینامیک بالا است و بااینکه نام مشابه ای با تکنولوژی عکاسی دوربین گوشی هوشمندتان دارد، در حقیقت این دو هیچ ارتباطی به هم ندارند.تلویزیون‌های HDR طوری طراحی‌شده ‌اند که تصاویر واقعی ‌تری با دست‌ کاری رنگ ‌ها به‌ گونه‌ ای که بیشتر شبیه به زندگی واقعی به نظر برسد، نشان دهند.تلویزیون‌های HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر به‌صورت کلی، می‌ توانند چیزی را که دوربین در هنگام فیلم ‌برداری می ‌دیده به شما نشان دهند، گویی خود در آنجا ایستاده باشید.

هرگاه صحبت از تلویزیون‌های HDR و محتوای HDR باشد، باید دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهیم:

HDR10 ، Dolby Vision استاندارد معمول برای هر دو سازندگان دستگاه تلویزیون و تولید کنندگان محتوای این صنعت است؛ اما اگر به خرید تلویزیون بروید، هیچ‌ گاه نام HDR10 را بر لیست قابلیت‌ های تلویزیون نمی‌بینید. اگر ببینید که یک تلویزیون به‌طورکلی از HDR پشتیبانی می‌کند، می‌توانید تصور کنید که منظور فروشنده HDR10 است.چون این یک استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا می ‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ های لایسنس از آن استفاده کنند.

نمایندگی نصب و راه اندازی اسنوا

اگر هر کدام از محصولات اسنوا مانند ( یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، ماکروفر، اجاق گاز و…) را خریداری کرده اید لطفا کارتن آن را بازنکنید چون حتما باید نصب و راه اندازی شود نماینده کارخانه آن را راه اندازی نمایید تا گارنتی اسنوا صورت گیرد.

تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی

تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یکی دیگر از وظایف کارخانه می باشد که جز خدمات پس از فروش محصولات اسنوا می باشد بدین صورت که در بازه 2 سال گارانتی محصول کارخانه موظف به تعمیر رایگان و تهیه قطعه خراب می باشد.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.