ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-84606

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-84606

۳۶ بازديد

معرفی و توضیحات ماشین لباسشویی اسنوا

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-84606 یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد. در گذشته تمامی البسه با دست شسته می شد و شاید آن را کاری طاقت فرسا می دانستند اما با گذر زمان ماشین های لباسشویی اتوماتیک به بازار عرضه شدند که با استقبال زیاد مردم روبه رو شد و در مدت زمان کوتاه به صدر فهرست لوازم خانگی پیوست در حال حاضر ماشین لباسشویی یکی از لوازم کارآمد منزل محسوب می شود. ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-84606 یکی از محصولات جدید شرکت SNOWA می باشد.

این محصول کاربردی نمونه تکمیل شده مدل قدیمی SWM-842 بوده و متخصصان شرکت اسنوا این محصول را با کیفیت بالاتر و اضافه نمودن قابلیت ها و ویژگی هایی روانه بازار کرده اند. این مدل از لباسشویی 8 کیلویی اسنوا دارای 14 برنامه شستشوی فعال می باشد که می توانید از آنها برای شستشوهای متفاوت خود استفاده کنید. ۱۴ روش از پیش برنامـه ریزی شده این دستگاه، شسـتشوی هر نوع لباس با هر نوع آلودگی و ترکیب را بسیار ساده کرده است

برنامه شست و شو لباسشویی اسنوا SWM-84606

برنامه پیش شست و شو این دستگاه به گونه ای طراحی شده است و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که قابل از پروسه شست و شوی لباس ها، آن ها را در آب بخیسانید که باعث می شود تا لکه های سرسخت چربی و چای به خوبی از سطح لباس ها پاک شوند.

14 برنامه ماشین لباسشویی اسنوا چیست ؟

Quick 14: شستشوی سریع 14 دقیقه ای

Cotton: شستشوی پارچه کتان، نخ …

Delicate: شستشوی البسه حساس

Mix: شستشوی البسه مختلط

Rinse/Spin: برنامه آبکشی و خشک کردن

Wool: شستشوی البسه پشمی

Bedding: شستشوی سرویس خواب مانند ملحفه

Underwear: شستشوی البسه پشمی

Super Eco Wash: شستشوی اقتصادی

Shirts: شستشوی پیراهن

Outdoor: شستشوی لباس های خارج از خانه

Jeans: شستشوی البسه جین

Baby Care: برنامه مختص شستشوی البسه کودکان

Allergy Stop: برنامه شستشوی ضد حساسیت

قابلیت‌های برجسته لباسشویی اسنوا 84606

اگر برای خرید لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606 مصمم شده‌اید، بد نیست بدانید با خرید این دستگاه چه قابلیت‌هایی در انتظار شماست.

کیفیت شستشوی البسه خود را به سیستم حباب ساز بسپارید. همچنین قدرت چرخش لباسشویی از طریق سیستم هوشمند اندازه گیری وزن البسه تعیین شده و اجرا می‌شود.

موتور آن با 1400 دور در دقیقه کم صدا و کم لرزش طراحی شده  که این امر را مدیون سیستم رانش مستقیم موتور به گیربکس هستیم.

مجهز به سیستم حباب ساز (BUBBLING WASHING SYSTEM)

اگر روی کیفیت شستشو و میزان تمیزی البسه شسته شده توسط ماشین لباسشویی حساسیت ویژه دارید، ماشین لباسشویی اسنوا با وجود سیستم حباب ساز تمرکز خود را در افزایش کیفیت شستشو با این مکانیزم به کار گرفته است. این سیستم با تولید میلیون‌ها حباب و برخورد سریع آن‌ها به لباس‌ها نقش مهمی در تمیز شدن آن‌ها ایفا کرده‌اند. این حباب‌ها جای محرک‌های فیزیکی (مانند دست) را پر کرده و حلالیت شوینده را نیز افزایش می‌دهند. با افزایش حلالیت شوینده، هم فرآیند پاک کنندگی به بهترین نحو پیاده می‌شود و هم آب‌کشی سریع‌تر از انتظار پیش رفته و ماده شوینده روی لباس باقی نمی‌ماند.

موتور دایرکت درایو در لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606

کاهش مصرف انرژی در این لباسشویی تا حدودی به موتور دایرکت درایو BLDC این دستگاه بستگی دارد. در این موتورها، سازوکار تسمه به عنوان واسط موتور و دیگ حذف شده و موتور به طور مستقیم به دیگ متصل می‌شود.

دیگ لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606 دیگ الماسه بوده که کاهش چروک لباس، افزایش کیفیت شستشو، کاهش آسیب به لباس و نخ کش شدن آن‌ها را ضمانت می‌دهد. گارانتی این محصول به دلیل دارا بودن موتور اینورتر دیجیتال 10 سال است.

مجهز به قابلیت Wash in Wash

اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی در طول فرآیند شستشو، به عملیاتی اشاره دارد که شما می‌توانید در حین شروع دوره شستشوی لباس‌ها، لباس‌های دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این ویژگی در برخی از مدل‌های ماشین‌های لباسشویی موجود است و به شما اجازه می‌دهد تا در صورتی که لباسی از دوره شستشوی اصلی فراموش شده یا نیازمند اضافه شدن شده، بتوانید آن را به دستگاه اضافه کنید.

اما باید توجه داشت که اضافه کردن لباس در طی دوره شستشو نه در همه مدل‌ها امکان‌پذیر است و نیز بسته به مرحله خاصی از دوره شستشو که ماشین در آن قرار دارد، ممکن است امکان‌پذیر باشد یا خیر. به عنوان مثال، در برخی ماشین‌های لباسشویی باز شونده، می‌توانید در مرحله ابتدایی که آب هنوز به دستگاه وارد نشده، لباس‌ها را اضافه کنید. اما در مراحل بعدی که دستگاه دارد آب را پمپاژ می‌کند یا در حال شستشو است، اضافه کردن لباس ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و توصیه نمی‌شود.

به همین دلیل، بهتر است دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های مربوط به ماشین لباسشویی خود را به دقت مطالعه کنید تا بدانید که در چه مراحلی می‌توانید لباس اضافه کنید و در چه مراحلی بهتر است این کار را انجام ندهید تا از هر گونه مشکل یا آسیب به دستگاه یا لباس‌ها جلوگیری کنید.

چین یا کره؟ کدام سازنده؟

موتور ماشین لباسشویی های اسنوا ابتدا در کره جنوبی طراحی و ساخته می‌شد و میزان کیفیت قابل قبولی نیز داشتند اما پس از تحریم های اعمال شده برای کشور ایران، این موتورها در چین تولید شدند و همچنان کیفیت خود را پا برجا نگه داشتند. موتور نسل جدید اسنوا بدون تسمه بوده و مستقیما به محفظه متصل شده است و این موضوع کمک می‌کند صدای کمتری نیز تولید بشود و فضای بیشتری برای لباس‌ها داشته باشید

ویژگی ماشین لباسشویی اسنوا

تنوع در روش های شستشو

یکی از کمک کننده‌ترین خدمات ارائه شده توسط اسنوا برای مشتریان خود روش های مختلف شستشو است که پس از ارائه آن افراد زیادی راغب شدند از محصولات این برند خرید کنند. ماشین لباسشویی های نسل قدیم به برخی از پارچه های حساس مثل لباس نوزادان، پارچه های حریر، ابریشمی و … آسیب می‌رساندند اما حالا با این ویژگی هر نوع لباسی با هر میزان وزنی که داشته باشد قابل شستشو است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

و اما موضوع دیگری که ذهن هرمو خریدار را به خود مشغول می‌کند مسئله گارانتی است. گارانتی و خدمات پس از فروشی که برند اسنوا برای ماشین لباسشویی خود در نظر گرفته، مدت زمان یکساله دارد. البته قطعات استفاده شده در این محصول شما را تا سال های سال از دیگر محصولات مشابه بی نیاز خواهد کرد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.