یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا 34فوت مدل آیس پول سفید چرم

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا 34فوت مدل آیس پول سفید چرم

۳۶ بازديد

بررسی مشخصات یخچال دوقلو هیمالیا ایس پولIce Pool:

در ادامه مطالب با  اعتماد کالا همراه باشید.

حالا که انتخاب یک یخچال خوب، علاوه بر برند، چالش جدیدی به نام «مدل» را پیش روی مشتریان گذاشته است، بد نیست قبل از خرید قطعی، از زیر و بم مدل انتخابی برند مورد نظر، اطلاعات جامع داشته باشیم. در این بخش میخواهیم به نقد و بررسی یخچال دوقلو هیمالیا ایس پول بپردازیم.

اگر سر و کارتان به برند هیمالیا افتاده است، احتمالا می‌دانید که با خرید یخچال دوقلو هیمالیا، نتیجه نیم قرن تجربه را به خانه خود خواهید برد.یخچال فریزر هیمالیا مدل ایس پول یکی از با کیفیت ترین یخچال های این برند است.

یخچال آیس پول:

کابین یخچال ice pool هیمالیا، از 4 طبقه و سه کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات ساخته شده که روی درب این کابین، آبسردکن و یخساز هم دیده می‌شود. البته مخزن نگهداری یخ، در بخش فوقانی فریزر است و انتظاری جز این هم نمی‌رفت.

آبسردکن و یخساز یخچال آیس پول هیمالیا به جای اتصال به یک مخزن آب، به طور مستقیم با لوله کشی از آب شهری استفاده می‌کند که در این مسیر آب از فیلتر تصفیه می‌گذرد به طوری که این مورد را به تنهایی یک مزیت برجسته این یخچال دوقلو تبدیل کرده است.

درون این یخچال نه خبری از دردسر برفک‌ها خواهد بود و نه آلودگی‌های باکتریایی چرا که فناوری نوفراست (بدون برفک) و تکنولوژی ضد باکتری و لاستیک دور درب آنتی باکتریال مانع از تشکیل برفک و نفوذ و رشد باکتری در یخچال می‌شود.

اگر تازگی مواد غذایی به خصوص میوه و سبزی در یخچال، از اولویت خاصی برای شما برخوردارند لازم است بدانید سیستم پلاسمای تعبیه شده در یخچال فریزر هیمالیا مدل ایس پول طراوت و تازگی مواد غذایی داخل یخچال را تضمین می‌کند.

فریزر آیس پول:

فریزر مدل آیس پول هیمالیا، تجلی رویای یک فریزر جادار واقعی است. این فریزر هشت محفظه کشویی دارد که جزیان هوای سرد در آن به لطف سیستم گردش هوای یکنواخت به طور دائم در حرکت است. این مدل، موتور سکاپ دارد و در کنار آن به کمپرسورهای آب و هوای گرمسیری مجهز است. فیلتر تصفیه هوا هم در هر دو کابین (یخچال و فریزر) به بهداشت و سلامت محصولات نظارت دارد.

ضمانت نامه محصولات هیمالیا

این محصول شامل 30 ماه ضمانت هیمالیا می باشد. درضمن برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود در غیر این صورت محصول شامل ضمانت نمی شود.

گنجایش و ابعاد

گنجایش یخچال  : 440 لیتر

گنجایش فریز  : 337 لیتر

گنجایش کل به لیتر  : 777 لیتر

ارتفاع  : 1920 میلی‌متر

عمق  : 650 میلی‌متر

پهنا  : 1320 میلی‌متر

کنترل هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب:

این سیستم با بکارگیری سنسورها در تمامی قسمت های یخچال قادر به تشخیص هر گونه عیب در  یخچال بوده که هرکدام از  سنسور ها وظیفه خاص خود را دارند.

سنسور های به کار رفته در یخچال فریرز های هیمالیا عبارت اند از:

سنسور دما

سنسور کنترل هوشمند

سنسور سیستم اقتصادی

سنسور مصرف انرژی                                   

سنسور عیب یابی

محفظه هوم بار:

.مزیت هوم بار در یخچال فریزرهای هیمالیا عبارت اند از:

دسترسی آسان به نوشیدنی ها

جلوگیری از اتلاف انرژی

زیبایی بخشیدن به محصول

ویژگی‌های برجسته یخچال هیمالیا

1-نوفراست و بدون برفک

فناوری نوفراست(ضد برفک) که ویژگی مشترک  اغلب یخچال‌های به روز دنیاست، خوشبختانه در محصولات این شرکت وجود دارد ن فناوری نوفراست پایان دردسر برفک در یخچال‌ها و افزایش بازدهی مفید آن‌ها است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه یخچال فریزر هیمالیا، تجهیز اغلب مدل‌های این برند به پنل تنظیمات لمسی است که در کنار ظاهر مدرنی که ایجاد می‌کند، مدیریت و کنترل عملکرد محصول  را آسان کرده است. از طریق این  صفحه لمسی می‌توانید عیب‌یابی هوشمند را نیز انجام دهید.

2-افزایش ماندگاری مواد غذایی

احتمالا یکی از فاکتورهای مقایسه  یخچال‌های با کیفیت با یکدیگر، توانایی آن‌ها در افزایش ماندگاری مواد غذایی و حفظ طراوات مواد در طولانی مدت است.

اگر تصور می‌کنید تزریق سرما تنها راهکار شرکت برای بالا بردن ماندگاری مواد غذایی است، سخت در اشتباهید. یخچال هیمالیا در کنار کنترل هوشمند درجه دما که دراختیار کاربر قرار می‌دهد، با سیستم گردش هوای چندگانه هم از تشکیل برفک جلوگیری کرده و هم دمای تمام طبقات را متعادل نگه می‌دارد.

البته مهندسان این تولید کننده به همین یک ویژگی بسنده نکرده و تکنولوژی Vita Fresh (نگه داری طولانی مدت و سالم مواد غذایی) را نیز در این راستا به کار گرفته‌اند. همچنین با وجود تکنولوژی AVP(ضد باکتری) که در اغلب محصولات این برند دیده می‌شود، ماندگاری مواد غذایی در کنار سلامت و بهداشت (با حذف باکتری‌) را تضمین می‌کند. برای مثل تنظیم رطوبت در یخچال  سبب می‌شود میوه و سبزیجات مدت طولانی‌تری تازه بمانند. جادار بودن هم سبب می شود تا همه مواد غذایی محفظة جداگانه برای خود داشته باشند.

3-رفع بوی نامطبوع یخچال

غیرممکن است با بوی نچندان دلچسب یخچال برخورد نکرده باشید. درواقع این مشکل، یکی از رایج‌ترین مشکلات نسل قدیم یخچال فریزرهاست که در محصولات نسل جدید هیمالیا تا حد زیادی برطرف شده است و منشا آن، گاز اتیلن ناشی از میوه و سبزیجات است.

همانطور که گفتیم موضوع بهداشت و کیفیت مواد غذایی داخل یخچال از نظر طراحان این مجموعه نمانده است. سیستم پلاسما (برای حذف بوی نامطبوع یخچال)، فیلترکربن فعال، تکنولوژی نانوسیلور، تکنولوژی AVP برای مقابله با باکتری‌های احتمالی و در نهایت فیلتر تصفیه آب از جمله تدابیر برای حفظ بهداشت و سلامت مواد غذایی داخل دستگاه‌های برودتی خود است.

در سیستم پلاسما، گاز اتیلن به طور کامل حذف شده و از فساد مواد غذایی دیگر که در اثر هم‌نشینی با این گاز رخ می‌دهد، جلوگیری می‌کند.

یخچال هیمالیا خوبه؟

هیمالیا برندی باکیفیت و خوشنام در ایران است و تقریبا اکثر با محصولات این برند اشنایی لازم را داریم. هیمالیا محصولاتی متفاوت و متنوعی را تولید و روانه بازار ها کرده است که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود است. 

طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا، تنوع محصولاتی بالا، رنگبندی های جذاب، استفاده از موتور های کم مصرف و قدرتمند و… از جمله ویژگی های این محصولات است. به طور کلی میتوان گفت که هیمالیا میتواند یکی از برند های خوب و باکیفیت بازار باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.