کولر گازی ال جی مدل M19AKH

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

کولر گازی ال جی مدل M19AKH

۳۸ بازديد

 کولر گازی ال جی 19000 اینورتر M19AKH

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

کولر گازی ال جی 19000 اینورتر M19AKH، از سری جدید کولرهای گازی ال جی است که در سال 2020 به بازار تهویه مطبوع معرفی شده است. این سری از کولر گازی های ال جی با طراحی منحصر به فرد ال جی کره جنوبی، در کشور چین تولید و مونتاژ می گردد.
کولر گازی اینورتر ال جی مدل M19AKH با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش، برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل طراحی شده است. گاز مصرفی در این مدل کولر گازی از نوع R410a است که دارای راندمان بیشتری نسبت به گاز R22 به کار رفته در کولرهای قدیمی می باشد.
کولر گازی ال جی 19000 اینورتر، دستگاهی کاملا مدرن با تکنولوژی بی نظیر Dual Inverter است که گام را بسیار فراتر از دستگاه‌های اینورتر معمولی نهاده است. تکنولوژی Dual Inverter ضمن کاهش چشمگیر مصرف برق، سرعت و یکنواختی خنک کنندگی را افزایش داده و باعث می شود دستگاه تا دمای محیطی 65 درجه سانتی گراد همچنان قادر به فعالیت باشد.
در سایت مرجع و تخصصی دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده انواع کولر گازی اینورتر ال جی با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

ویژگی‌های کولر گازی ال جی 19000 اینورتر M19AKH

بهره گیری از فناوری Dual Inverter

دارای برچسب انرژی گرید A

مجهز به کمپرسور روتاری

دارای عملکرد آرام و کم صدا

پنل بسیار زیبا، متناسب برای فضاهای مختلف

پرتاب باد قدرتمند تا مسافت 13 متر

مجهز به پره‌های طلایی (GOLD FIN) با مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و فرسایش 

داری نشانگر میزان مصرف برق بر روی نمایشگر کولر گازی اینورتر

مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند

دارای نصب سریع و آسان

کولرگازی ال جی ساخت کجاست؟

یکی از نکات مهم در هنگام بررسی کیفیت کولر گازی ال جی توجه به این مورد می باشد که کولر گازی ال جی ساخت کدام کشور است؟ همانطور که حدس میزنید کولرگازی های الجی توسط کشور کره جنوبی ساخته و مونتاژ می گردند و همه ی آن ها دارای ضمانت نامه های معتبر نیز می باشند.

 چرا کولر گازی الجی بخریم؟

دلایل بسیاری برای خرید کولر گازی الجی وجود دارد اما ما می خواهیم چند مورد از مواردی که چرا کولرگازی الجی بخریم؟ را خدمت شما ارائه دهیم.

پرتاب باد بسیار قدرتمند کولرگازی ال جی و همچنین فیلتر پلاس نیز می باشند و این مسئله مورد خوبی برای یک کالای با کیفیت برای استفاده در منازل شماست. همچنین این کولر کاهش چشمگیر مصرف انرژی را به شما نشان خواهد داد که این خود نیز از معیارهای اصلی مصرف کنندگان در خرید کولر گازی های ال جی می باشد.

گارانتی کولر گازی ال جی گلدیران

دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی طبق ضمانت‌نامه تا ۱۸ ماه پس از تاریخ خرید/نصب ضمانت می‌شوند. در ضمانت طلایی نیز مدت زمان ضمانت کمپرسور (موتور اصلی) ۵ سال از تاریخ تولید است. دستگاه های که توسط افراد مجاز گلدیران نصب نشده و دارای ضمانت نامه مهر شده نباشد شامل این ضمانت نامه نخواهد بود.

 

مزایا استفاده از کولر های گازی

استفاده از کولرگازی مزایا بسیار زیادی را برای افراد به همراه دارد. در ادامه بخشی از مهم ترین مزایا این دستگاه ها را برای شما ذکر کرده ایم.

برخورداری از فیلتر ضد حساسیت

کاهش آلودگی هوا نسبت به مدل های قبلی (کولر های آبی)

بهره مندی از ظرفیت بالا

امکان استفاده در محیط های مختلف

ایجاد سرمایش مناسب و تنظیم دلخواه درجه هوا

کم ترین میزان مصرف انرژی

کارکرد بدون صدا

ضد عفونی کردن محیط

عدم امکان رشد باکتری ها و قارچ ها در محیط

و ...

شما هم می توانید با خرید و استفاده از کولر گازی به تمام مزایایی که این دستگاه ها ایجاد می کنند، دسترسی داشته باشید.

معایب استفاده از کولر های گازی

کولر های گازی در کنار ویژگی های فوق العاده ای که دارند، از معایبی نیز برخوردارند. در ادامه عیب های این دستگاه را برای شما نام برده ایم تا شناخت بهتری از آن پیدا کنید.

هزینه بالا خرید کولر های گازی نسبت به کولر های آبی

ایجاد تنگی نفس و خشکی پوست در استفاده بیش از حد از کولر

البته شایان ذکر است که قیمت بالاتر این کولر ها نسبت به ویژگی و مزایایی که دارند کاملا قابل توجیه بوده و کولر های گازی ارزش خرید بالایی دارند.

اثربخشی سرمایشی کولر گازی ال جی

فناوری خانگی ال جی با نام «اینورتر V» عامل موفقیت کولرهای اسپلیت ال جی است. این فناوری در کولرهای پنجره ای ال جی نیز استفاده می شود. این فناوری زمانی به کار می آید که سرمایش موثر به همراه صرفه جویی در برق مدنظر باشد. مزیت اصلی فناوری اینورتر Vاین است که با روشن کردن کولر، کمپرسور با حداکثر سرعت شروع به کار می کند تا به سرعت محیط را به دمای مطلوب برساند. وقتی که اتاق به دمای مطلوب برسد، اینورتر ال جی به تنظیم و تغییر مستمر سرعت کمپرسور می پردازد. تا با مصرف کمترین میزان برق، دمای اتاق را در سطح مطلوب حفظ کند. این مزیت اصلی متغیربودن سرعت کمپرسور است که با سرعت کمتری کار کرده و هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد. و از این رو، سرمایش نیز بسیار قدرتمند است.

خروجی هوا نیز برای جریان هوای قدرتمند طراحی شده است به طوریکه می تواند دمای اتاق را در یک دقیقه تا ۷ درجه خنک ­تر کند. پره های چهارجهتۀ خروجی هوا اتاق را به سرعت و به شکل موثر در جهات مختلف خنک می کند. با این حال، می توان پرۀ افقی را با چرخش کاملاً خودکار از مرحله ۱ تا مرحله ۶ تنظیم کرد یا می توان پرۀ عمودی را نیز از مرحله ۱ تا مرحله ۵ در چپ و راست با حالت چرخش کاملا خودکار تنظیم کرد تا فقط بخش خاصی از اتاق را خنک کند. چرخش چهار جهته باعث می شود که جریان هوای کولر در اتاق بهینه باشد صرف نظر از اینکه محل استقرار شما در اتاق کجاست. وقتی جریان هوا به درستی تنظیم شده باشد می توانید تا فاصله ۳۰ فوتی جریان باد کولر را احساس کنید.

مصرف برق کولر گازی ال جی

مبدل حرارتی جدید، خروجی هوای کارامد، و فناوری اینورتر V از جمله مهم ترین امکانات منحصربفرد کولرهای اسپلیت ال جی هستند که موجب بازدهی بالای آن می شوند. فناوری اینورتر V باعث می شود که کولر با سرعت کمپرسور متغیر کار کند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. موتور بدون جاروبک دی‌سی یکی از عوامل اصلی در کاهش مصرف برق است. این موتور دارای گشتاور بالا و آهنرباهای نئودیمیم قدرتمندی در درون روتور است که باعث می شود موتور حجم هوای زیاد و فشار استاتیک بالایی تولید کند. و کنترل سرعت دقیق و ۱۳ مرحله ای آن باعث می شود که عملکرد موتور بسیار نرم تر باشد. سروصدا در قطعات الکتریکی و مکانیکی کم تر شده است و کارکرد با سرعت بالا نیز در آن لحاظ شده است.

 

 

 

 

تلویزیون‌های ال‌جی به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تکنولوژی تصویری شناخته می‌شوند و با توجه به کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهند، توانسته‌اند محبوبیت بسیاری را به دست آورند. اما اگر به دنبال بهترین تلویزیون ال‌جی باشید، مدل OLED C1 می‌تواند یکی از برترین گزینه‌ها باشد. این تلویزیون با تکنولوژی OLED، تصویری با کیفیت بی‌نظیر و رنگهای زنده و واقعی ارائه می‌دهد. فناوری OLED به وضوح‌های عالی، نسبت کنتراست بالا و زمان پاسخ فوق‌العاده کم امکان می‌دهد که تجربه تماشای بی‌نظیری را برای کاربران فراهم کند.

 

همچنین، تلویزیون ال‌جی OLED C1 با امکانات هوش مصنوعی مانند پردازشگر α9 Gen4 AI و پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos به کاربران امکان می‌دهد تا از تجربه‌ای سینمایی واقعی در خانه خود لذت ببرند. این مدل همچنین دارای سیستم عامل webOS است که به کاربران امکان دسترسی آسان و سریع به برنامه‌ها و خدمات محتوا را می‌دهد. به طور کلی، تلویزیون ال‌جی OLED C1 با ترکیبی از کیفیت تصویر بی‌نظیر، امکانات هوش مصنوعی پیشرفته و سیستم عامل کارآمد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه تماشای خانگی با کیفیت و لذت بخش است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.