یخچال فریزر پایین بست مدل BRB241-13

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

یخچال فریزر پایین بست مدل BRB241-13

۴۲ بازديد

معرفی یخچال فریزر پایین بست 24 فوت مدل BRB241-13

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

یخچال فریزر پایین بست 24 فوت مدل BRB241-13 از سری محصولات باکیفیت و مرغوب شرکت بست موجود در بازار می باشد. یخچال فریزر پایین بست 24 فوت مدل BRB241-13 دارای طراحی ساده و کلاسیک بوده و جذابیت بالایی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. رده انرژی در این محصول A+ می باشد و جزو یخچال های کم مصرف در بازار می باشد. یخچال فریزر پایین 24 فوت بست طراحی هوشمندانه و در عین حال ساده ای دارد. وجود آبسردکن طراحی شده برای این محصول به صورت دستی نیاز شما را به آب خنک به صورت همیشگی تامین می کند. با وجود این آبریز دیگر نیازی به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیست و مصرف انرژی در این یخچال به حداقل می رسد. یخچال فریزر پایین بست مدل BRB241-13 سیستم روشنایی زیبایی دارد و وجود لامپ های LED داخل یخچال 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند و به همین دلیل سرمای داخل یخچال را حفظ می کند. این  دارای ظرفیت 24 فوت بوده و برای یک خانواده متوسط مناسب است ، طراحی بهینه و کم حجم برای آشپزخانه های کوچک گزینه ای بسیار مناسب می باشد. یخچال فریزر پایین بست دارای کمپرسور نسل جدید High Efficiency می باشد که میزان مصرف انرژی یخچال را به حداقل رسانده و قدرت بالایی در سرد سازی یخچال و فریزر داشته که همراستا با محیط زیست بوده و خطرات زیست محیطی برای زمین ندارد.    

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

ابعاد و گنجایش یخچال بست مدل BRB241-13

در بخش اول اگر بخواهیم نگاهی به ابعاد و گنجایش محصول جدید برند بست انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که حجم کلی این محصول ۴۲۰ لیتر است. شرکت بست این محصول را به نحوی تولید کرده که وزن آن ۹۰ کیلوگرم است. به منظور بررسی ابعاد این دستگاه نیز باید گفت که ارتفاع این محصول ۱۹۸ سانتی‌متر، عرض آن ۷۰ سانتی‌متر و عمق آن نیز ۷۰ سانتی‌متر است. از نظر طراحی این محصول در طبقه بندی یخچال‌های بالا و پایین قرار می‌گیرد و شرکت بست آن را در دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار عرضه کرده است. شما می‌توانید متناسب با نیاز و دکوراسیون آشپزخانه خود به سراغ هر یک از این دو رنگ رفته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشخصات کابین فریزر یخچال بست مدل BRB241-13

 

اگر بخواهیم نگاهی به کابین فریزر در این محصول انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم باید گفت که در این کابین که حجم آن 100 لیتر است، شاهد قرار گرفتن ۴ کشو هستیم. کابین فریزر نیز در این محصول نیز نوفراست بوده و همین مسئله باعث می‌شود تا شما هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در رابطه با برفک زدن آن نداشته باشید.

سایر ویژگی ها:


سیستم سرمایش دوگانه (Dual Cooling System) یک نوع سیستم سرمایشی است که از دو روش مختلف برای خنک‌کردن یک محیط استفاده می‌کند. این دو روش معمولاً یک روش سرمایشی مبتنی بر فرآیند جذب حرارت (مثل یک کولر جذبی یا یک گرماپمپ جذبی) و یک روش سرمایشی مبتنی بر فرآیند گرمایش معکوس (مانند یک گرماپمپ هوا به آب) استفاده می‌کند.

این سیستم معمولاً در منازل، ساختمان‌ها و تجهیزات صنعتی به کار می‌رود تا از ترکیب دو روش مختلف برای حفظ دمای مناسب در داخل محیط بهره‌برداری شود. به عنوان مثال، در فصل تابستان می‌توان از فرآیند جذب حرارت برای خنک‌کردن هوا و داخل منطقه استفاده کرد و در فصل زمستان از گرماپمپ گرمایش معکوس برای افزایش دمای داخلی استفاده نمود.

استفاده از سیستم سرمایش دوگانه می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های سرمایش و گرمایش کمک کند، زیرا در برخی موارد از انرژی حاصل از فرآیند گرمایش معکوس برای سرمایش در فصل گرم و برعکس استفاده می‌شود.


سیستم کنترل نوسانات برق (Power System Oscillation Control) یک سیستم مهندسی در زمینه انتقال و توزیع برق است که برای مدیریت و کنترل نوسانات غیرمطلوب در شبکه‌های برق به کار می‌رود. نوسانات برق معمولاً به نوسانات فرکانس (تغییرات در فرکانس) یا نوسانات ولتاژ (تغییرات در ولتاژ) در سیستم برق اشاره دارد که ممکن است باعث نقض پایداری و کارکرد مناسب شبکه شود.

سیستم کنترل نوسانات برق با استفاده از تجهیزات و الگوریتم‌های کنترلی پیشرفته، سعی در کاهش یا از بین بردن نوسانات برق دارد. این کار معمولاً با تغییرات در عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات سیستم برق، تنظیم پارامترهای کنترلی، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، و همچنین ارتباطات دقیق و سریع بین اجزای

نوار دور درب نانوسیلور (Nanosilver Door Surround) به طور کلی به نواری اشاره دارد که از مواد نانوسیلور تشکیل شده است و در اطراف درها یا محوطه‌های مختلف استفاده می‌شود. نانوسیلور، نانوذرات نقره با اندازه بسیار کوچک است که به دلیل ویژگی‌های آنتی‌باکتریال و ضدعفونی‌کننده‌ای که دارد، در بسیاری از برنامه‌ها و محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از نوار دور درب نانوسیلور می‌تواند دارای مزایای زیر باشد:

ضدعفونی: نانوسیلور خاصیت ضدعفونی و آنتی‌باکتریال دارد، به طوری که می‌تواند باعث کاهش رشد و تکثیر میکروب‌ها و باکتری‌ها در محل‌هایی که این نوارها نصب می‌شوند، شود.

بهبود بهداشت و سلامت: استفاده از نانوسیلور در اطراف درها و محوطه‌ها می‌تواند به بهبود بهداشت و سلامت عمومی کمک کند، زیرا به کاهش انتقال میکروب‌ها از محل به محل کمک می‌کند.

کاهش تماس مستقیم با سطوح: افراد ممکن است در تعامل با درها یا سطوح مختلف دست‌های خود را قرار دهند. استفاده از نانوسیلور می‌تواند به کاهش تماس مستقیم با این سطوح و احتمالاً انتقال میکروب‌ها کمک کند.

محیط زیست: در برخی موارد، نانوسیلور ممکن است به عنوان جایگزین مواد شیمیایی استفاده شود که به محیط زیست آسیب می‌رسانند. این می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند.

ممکن است در محصولات مختلف و موارد مختلف از نوار دور درب نانوسیلور استفاده شود، مانند درهای ورودی ساختمان‌ها، اتاق‌های بیمارستانی، محیط‌های غذایی، وسایل حمل و نقل عمومی و غیره.

 

 

 

                             

 

 

 

 

                                                             

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.