یخچال فریزر بالا 28 فوت جی پلاس مدل GRF-L5315S

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

یخچال فریزر بالا 28 فوت جی پلاس مدل GRF-L5315S

۳۹ بازديد

معرفی یخچال فریزر بالا جی پلاس 28 فوت مدل GRF-L5315S

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

یخچال فریزر بالا جی پلاس 28 فوت مدل GRF-L5315S برای آشپزخانه هایی که فضای کافی برای یخچال های بزرگ را ندارد مناسب است. یخچال فریزر بالا جی پلاس از جمله یخچال‌ های فریزر بالا جی‌پلاس است. مصرف انرژی پایین، فضای نسبتا جادار، و امکانات متنوع، این یخچال را در گزینه‌های مورد پسند دوست‌داران یخچال‌های کوچک اما کاربردی قرار داده است. این مدل یخچال دارای طبقات مقاوم می باشد. از ویژگی های یخچال فریزر بالا جی پلاس می توان به داشتن کشو با تنظیم هوا و رطوبت نام برد. محدوده گنجایش این محصول کل این محصول 28 فوت است که این ظرفیت برای خانواده هایی با ظرفیت کم یا متوسط گزینه ای مناسب است.

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-L5315S

یخچال فریزر جی پلاس مدل L-5315S از سری یخچال های بالا فریزر در رنگ استیل در سال 2021 است که از لحاظ ظرفیت دست کمی از یخچال فریزرهای ساید ندارد. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 521 لیتر است که برای یک یخچال فریزر معمولی ظرفیت زیاد و خوبی بحساب می آید.

استفاده از موتور هوشمند اینورتر در این یخچال فریزر دلیل مصرف پایین و بهینه با رده انرژی ++A می باشد.

از ظرفیت کلی این یخچال فریزر ، یخچال به تنهایی 394 لیتر را به خود اختصاص داده است که دارای 3 طبقه شیشه ای و 1 کشوی Fresh Box جهت نگهداری و حفظ مواد غذایی که زود کیفیت خود را از دست میدهند همانند موز ، سبزیجات و …

همچنین در قسمت درب یخچال 3 محفظه برای نگهداری بطری و شیشه ها قرار گرفته است . دیگر محفظه ای که تعبیه شده ، محفظه آبریز است که بصورت دستی باید آب آن پر کرد تا بتوان از آبریز (Water Dispenser) روی درب یخچال استفاده کرد. باید اشاره کرد که در قسمت یخچال حالت کشو مانندی تعبیه شده بنام Chiller Room که این محفظه دمایی بین یخچال و فریزر را تامین می کند تا مواد غذایی که قصد استفاده سریع تر را دارند یخ نزند و نه در دمای یخچال کیفیت خود را از دست بدهد.

این یخچال فریزر از تکنولوژی بدون برفک (No Frost) استفاده میکند.

در قسمت فریزر این محصول که فضای 127 لیتری را به خود اختصاص داده ، 2 طبقه و 1 جا یخی وجود دارد که قسمت یخ آن نیز همانند آبریز بصورت دستی است که میتوان از یخ های قالبی آن استفاده نمود.

سیستم گردش هوای چندگانه Fresh Air Flow در این یخچال فریزر باعث میشود تا دمای هوا در تمامی قسمت ها بصورت یکنواخت پخش و مواد غذایی با دمای یکنواختی خنک نگه داشته شوند.

از دیگر ویژگی های مهم این یخچال فریزر میتوان به داشتن فناوری سرمایش و انجماد سریع (Super Cooling/Freezing) اشاره کرد که باعث میشود تا مواد غذایی با سرعت بالاتری خنک و منجمد شوند و کیفیت خود را حفظ کنند.

امکانات ویژه یخچال فریزر بالا جی پلاس مدل GRF-L5315S

روی بدنه یخچال فریزر بالا جی پلاس مدل GRF-L5315S آبریزر Water Dispenser تعبیه شده است.

جهت کاربری راحت تر این محصول نمایشگر LED روی آن نصب گردیده است تا ضمن زیبایی بیشتر به محصول دسترسی آسان تری را به کاربران خود هدیه دهد.

همچنین از دیگر امکانات این محصول می توان به وجود سیستم های سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر Super Freezin & Super Cooling نیز اشاره نمود.

در نهایت مجهز شدن این محصول به سیستم عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما در یخچال و فریزر Intelligent به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت از مواد غذایی به صورت سالم تری نگهداری نمایید.

مدت زمان گارانتی 24 ماه گارانتی گلدیران

یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

ممکن است سوال بسیاری از مشتریان برای انتخاب و خرید محصولات خانگی این باشد که یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور کلی یخچال جی پلاس ساخت شرکت گلدیران است و از سوی شرکت مشتریان گلدیران تولید شده و خدمات آن ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید که قطعات محصول مانند هر برند دیگری ممکن است تولید کارخانه‌ی دیگر باشد. شرکت صنایع گلدیران با توجه به نیاز بازار و مشتریان، محصولات خانگی، دستگاه‌های صوتی تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی را کارخانه‌های پیشرفته تولید و عرضه می‌نماید.

یخچال های GPlus مجهز به عملکرد هوشمند (Intelligent)

برخی از مدل‌های یخچال‌های جی پلاس دارای عملکرد هوشمند هستند. در صورتی که دستگاه این قابلیت را داشته باشد، می‌توان آن را فعال نمود و در این صورت یخچال می‌تواند همه‌ی قسمت‌ها را با روشی کارآمد کنترل کند. در این حالت یخچال می‌تواند عملکرد سرمایش سریع و انجماد سریع را مطابق تغییر دما در یخچال و فریزر فعال‌سازی یا لغو کند.

موتور هوشمند یخچال های جی پلاس

در بیشتر مدل‌های یخچال جی‌پلاس کمپرسور از نوع هوشمند است. تکنولوژی کمپرسور هوشمند جی پلاس می‌تواند مصرف برق را مدیریت کند و مانع خاموش و روشن شدن مکرر موتور شود. هر بار که درب دستگاه را باز می‌کنید، بر اساس میزان نیاز دستگاه به برودت، فعالیت، دور موتور و و مصرف برق موتور دستگاه تنظیم می‌شود. تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال، مصرف برق پایین‌تر، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را امکان‌پذیر می‌کند و بهترین عملکرد و بازدهی را ارائه می‌دهد. موتورهای هوشمند اینورتر دارای 5 سال گارانتی نیز هستند و این جدا از گارانتی 24 ماهه‌ی محصول است. در نظر داشته باشید دستگاه‌های جی پلاس که قبل از تاریخ 1400/4/10 نصب شده، دارای 18 ماه گارانتی بوده است.

بهره‌مندی از عایق کارآمد

بدون تردید برخوداری یخچال از عایق مناسب و کارآمد یکی از ویژگی‌های ضروری یک یخچال‌فریزر مناسب محسوب می‌شود؛ زیرا وجود چنین عایقی در یخچال‌ها باعث حفظ دمای داخلی آن‌ها و درن تیجه حفظ طراوت مواد غذایی و افزایش ماندگاری آن‌ها، عدم تشکیل برفک افزایش طول عمر موتور و کاهش مصرف برق آن می‌شود. عایق‌های مورداستفاده در یخچال‌های جی‌پلاس از باکیفیت‌ترین و جدیدترین مواد که در حال حاضر برای ساخت عایق به کار گرفته می‌شوند و به محیط‌ زیست نیز هیچ آسیبی وارد نمی‌کنند، ساخته می‌شود.

این عایق‌ها علاوه بر اینکه مانع خارج شدن هوای خنک از یخچال می‌شوند، از نفوذ هوای گرم به داخل آن نیز جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین وجود چنین عایق‌هایی در یخچال می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش اتلاف انرژی داشته باشد.

 

محفظه Fresh box و کشوی مختص نگهداری میوه‌ها و سبزی‌ها

وجود محفظه مختص نگهداری میوه‌ها و سبزیجات در یخچال‌های جی‌پلاس به‌منظور حفظ طراوت و ماندگاری این مواد یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار برجسته این یخچال‌ها محسوب می‌شود. در ضمن این کشورها برای نگهداری سایر مواد غذایی که به‌سرعت فاسد می‌شوند (مثل مواد پروتئینی و گوشت و مرغ) نیز کاملاً مناسب هستند. از میان ویژگی‌های شاخص این کشوها می‌توان به تنظیم میزان رطوبت آن‌ها بر اساس نوع ماده و امکان نگهداری انواع مختلف مواد غذایی به‌صورت جداگانه در این کشوها اشاره کرد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.