ال ای دی ایکس ویژن 50 اینچ مدل 50XYU765

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ال ای دی ایکس ویژن 50 اینچ مدل 50XYU765

۴۰ بازديد

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 50 اینچ مدل 50XYU765

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

تلویزیون امروزه به بخشی جدا ناپذیر در زندگی روزمره ما تبدیل شده که با استفاده از آن می توان انواع برنامه های تلویزیون از جمله مستند، برنامه کودک، فیلم و سریال، اخبار و برنامه های آموزشی را تماشا کرد. معمولا تلویزیون ها به دو صورت هوشمند و معمولی طراحی می شوند که تلویزیون‌ های هوشمند به یکی از محبوب‌ ترین سرگرمی‌ ها برای همه تبدیل شده‌ است. تلویزیون می تواند به عنوان یک ابزار یادگیری هم در خانه و هم در کلاس استفاده شود. از تلویزیون های هوشمند کاربردی در بازار می توان به تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 50 اینچ مدل 50XYU765 اشاره کرد که توسط برند معتبر ایکس ویژن طراحی و تولید شده است. این مدل تلویزیون به تکنولوژی HDR10 مجهز شده که باعث افزایش عمق تصویر می شود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU765 سایز 50 اینچ

کیفیت تصویر 4K نسبت تصویر 16:9 رزولوشن 2160 × 3840 توان خروجی کلی صدا 20 وات گیرنده دیجیتال دارد رابط هوشمند (قابلیت اتصال به اینترنت) دارد نوع رابط هوشمند اندروید 11 تعداد درگاه های HDMI 3 عدد تعداد درگاه‌های USB 2 عدد

سیستم صوتی دالبی: همیشه محبوب

تلویزیون ایکس ویژن مدل 50XYU765 قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) دارد. تکنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی در تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU765 صدای دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا از طریق پخش در کانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد.

واقعی بودن کنتراست تصاویر با تکنولوژی HDR 10

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 مجهز به تکنولوژی HDR 10 است. تکنولوژی HDR10 با نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعی را در تلویزیون XYU765 ایکس ویژن نمایش می دهد.

واقعی بودن کنتراست تصاویر با تکنولوژی HDR 10

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 مجهز به تکنولوژی HDR 10 است. تکنولوژی HDR10 با نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعی را در تلویزیون XYU765 ایکس ویژن نمایش می دهد.

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU765 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ایکس ویژن لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین در این مدل از تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر است.

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست ؟

برخلاف نام این برند باید بگوییم که xvision یک برند کاملا ایرانی و زیرمجموعه ی شرکت مادیران میباشد.

پنل تلویزیون های ایکس ویژن ساخت کجاست؟

سوال خیلی از کاربران درباره پنل تلویزیون ایکس ویژن می باشد که این پنل ساخت کجاست؟ با توجه به اینکه تلویزیون ایکس ویژن در بازار نسبت به محصولات مشابه دارای قیمت مناسبی تری است تا هر کسی با هر بودجه ای که در اختیار دارد بتواند تلویزیون رو خریداری کند، اکثرا پنل تلویزیون ایکس ویژن از نوع LED IPS و ساخت کشور چین است. پنل تلویزیون ایکس ویژن معمولا ۳۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و رنگ‌ها را هم نسبتا خوب نشان می‌دهد و بعضی از پنل ها از تکنولوژی HDR هم پشتیبانی می کنند که این تکنولوژی رنگ ها را بهتر از دیگر مدل ها نمایش می دهد.

آیا ایکس ویژن تلویزیون های خود را گارانتی می کند؟

ایکس ویژن یکی از زیرمجموعه های بزرگ شرکت مادیران است که با خدمات پس از فروش گلدیران شناخته می شود. گلدیران به عنوان برند شناخته شده و خوشنامی ایکس ویژن را گارانتی کرده است و یکی از ویژگی های رقابتی این محصول می باشد. در هنگام خرید تلویزیون ایکس ویژن حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید که یکی از مشخصات بارز این محصول گارانتی تلویزیون ایکس ویژن می باشد.

کیفیت تصویر در  تلویزیون ایکس ویژن چطور است؟

کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن به علت ایرانی بودن این محصول یکی از سوال های متداول مشتریان این محصول است که با توجه به رقابتی بودن این تلویزیون ها با محصولات کره ای و ژاپنی در بازار مورد بحث است ولی با این حال باید بگوییم که کیفیت تصویر تلویزیون های ایکس ویژن نسبت به قیمت آن قابل قبول بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.تلویزیون ایکس ویژن یکی از بهترین محصولات ایرانی  با کیفیت موجود در بازار است که نسبت کیفیت و قیمت آن باعث پر طرفدار شدن این محصول می باشد و با خیال راحت میتوانید با تضمین و گارانتی که دارا می باشد با مدل های مختلف خریداری کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون و عوامل موثر

به غیر از نوع صفحه نمایشگر که عاملی بسیار موثر در کیفیت پخش تصاویر تلویزیون هستند، عوامل دیگری هم هستند که هر کدام به تنهایی می توانند در بهبود کیفیت تصویر تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

1-     دقت تصویر (Resolution)

مورد دیگری که باید برای انتخاب صفحه نمایش به آن توجه کنید رزولوشن یا دقت تصویر تلویزیون است. رزولوشن در واقع به تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایشگر گفته می‌شود و تاثیر مستقیمی‌ در شفافیت تصویر در حال پخش دارد. در حقیقت هرچقدر رزولوشن یک تلویزیون بیشتر باشد، تعداد پیکسل‌های بیشتری در صفحه وجود خواهند داشت. درنتیجه تصاویر شفاف‌تر و واضح تر نمایش داده می‌شود.

2-     نرخ تازه سازی (Refresh Rate)

نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) نشان‌دهنده‌ی تعداد دفعاتی است که یک تصویر نمایشگر در هر ثانیه، به‌روزرسانی می‌شود. نرخ به‌روزرسانی استاندارد در تلویزیون‌ها، ۶۰ هرتز یا ۶۰ بار در ثانیه است، ولی این رقم در صحنه‌های سریع مانند مسابقه‌های فوتبال و اتوموبیل رانی یا زمان بازی ممکن است باعث تارشدن تصویر شود. شرکت‌های سازنده برای برطرف‌کردن این موضوع، سعی می‌کنند که نرخ به‌روزرسانی را در مدل‌های گران‌تر، بیشتر کنند. تلویزیون‌های رده‌بالا، معمولا از نرخ‌های تصویر ۱۲۰ یا حتی ۲۴۰ هرتز هم استفاده می‌کنند. اما این نکته لازم به ذکر است که سرعت پاسخ دهی استاندارد همان 60 هرتز بر ثانیه می‌باشد.

3-     کنتراست  (Contrast Ratio)

کنتراست معیاری برای تعیین فاصله ی بین تاریک ترین نقطه سیاه با روشن ترین نقطه سفید یک تصویر است. هر قدر بین این دو نقطه فاصله بیشتر باشد، تفکیک بهتر سایه‌ها و رنگ‌ها درتصویر ایجاد میشود.

کنتراست 3000/1  یعنی نقطه مشکی که با عدد 1 نشان داده شده می‌تواند 3000 هزار برابر روشن تر شود.

لازم به ذکر است که بدانید میزان کنتراست در تلویزیون‌ها بر اساس یکسری المان‌ها باهم متفاوت هستندکه در ادامه گفته می‌شود.

4-     فناوری HDR یا High Dynamic Range

همانطور که گفته شد یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر کیفیت تصویر، میزان کنتراست یا روشنایی و تیرگی تصاویر است که با استفاده از تکنولوژگی‌های مختلف چون HDR می‌توان آن را افزایش داد.

HDR  با تاثیر گذاری بر کنتراست باعث می‌شود نقاط سیاه تیره تر و نقاط سفید روشن تر نمایش داده شده و طیف گسترده تری از رنگ‌ها ایجاد شود، تا تصاویری که تماشا میکنیم به رنگ‌های موجود در واقعیت نزدیکتر باشند.

تلویزیون‌های ساده مجهز به SDR هستند و قدرت ایجاد روشنایی تا 100 نیت را بیشتر ندارند. اما تلویزیون‌هایی که  مجهز به HDR یا ورژن‌های بالاتر آن چون HDR10+&HDR10 می‌باشند امکان تولید روشنایی تا 1500 نیت را دارند.

روشنایی هر نیت برابر با نور یک شمع روشن می‌باشد، پس تلویزیون‌هایی که دارای تکنولوژی HDR باشند تصاویری با روشنایی بیشتری را ایجاد می‌کند.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.