یخچال 10فوت امرسان مدل HRL1060T

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

یخچال 10فوت امرسان مدل HRL1060T

۳۸ بازديد

معرفی یخچال HRI1060T

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

گرید مصرف انرژی این محصول +A  است  و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین محصولات امرسان به شمار می‌رود. از مدل‌های یخچال‌های هتلی است که ۱۰ فوت ظرفیت دارد. با توجه به حجمی که اشغال می‌کند و ابعاد کوچکی که دارد، گنجایش بالایی برای نگهداری مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات دارد. از این یخچال در هتل‌ها، اداره‌جات، اتاق‌ها، مهمان‌سراها و… استفاده می‌‌شود.

ویژگی‌های یخچال ۱۰ فوت HRI1060T  به صورت زیر است:

لامپ یخچال

جنس بدنه فولادی

کنترل مکانیکی محفظه نگهداری مواد غذایی منجمد

پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار

طبقات شیشه‌ای نشکن

جالبنیاتی

جا بطری و کشوی نگهداری میوه‌ها و سبزیجات تازه

جهت باز شدن درب یخچال از سمت راست است. سیستم سردکننده سریع، سیستم نوفر، آبریز بیرونی و قفل کودک ندارد. طول سیستم یخچال ۱۰ فوت امرسان ۲۲۲ سانتی متر است.

ویژگی های یخچال هتلی 10 فوت امرسان

به دلیل وجود شیار در بدنه دیوار یخچال طبقات داخلی یخچال می توانند به راحتی جا به جا شوند و کاربر برای قرار دادن مواد غذایی بزرگ و حجیم و یا ظروف بزرگ در یخچال هیچ گونه محدودیتی نداشته باشد. در قسمت درب یخچال نیز 5 قفسه مجزا برای قرار دادن انواع نوشیدنی ها، تخم مرغ، کره و پنیر و… تعبیه شده است. جنس تمامی اتصالات طبقات درب یخچال از پلاستیک مقاوم می باشد که باعث می شود که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته شوند.

طراحی و ساخت

یخچال 10 فوت امرسان  دارای محفظه‌ی یخچال و فریزر به ترتیب

با گنجایش  180 و 27 لیتر است. این یخچال با مصرف انرژی پایین، در رده‌ی انرژی A قرار گرفته‌ است.

در داخل محفظه‌ی یخچال 3 طبقه وجود دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

طبقات از جنس پلاستیک شفاف و مرغوب‌اند و از نظر عمر، ماندگاری بالایی دارند.

درب یخچال واجد 5 محفظه‌ی کاربردی برای قراردادن بطری‌های گوناگون و مواد غذایی پرکاربرد است.

یک عدد کشو، ساخته شده از پلاستیک شفاف، در پایین یخدان تعبیه شده است و

محل مناسبی برای قراردادن پنیر، کره یا حتی مواد کوچک آزمایشگاهی است.

فریزر فاقد سیستم ضدبرفک است، ولی با اختصاص زمانی کوتاه تمیز می‌شود.

پایه قابل تنظیم 

این یخچال دارای پایه های قابل تنظیم میباشد. که با توجه به شیب آشپزخانه بتوانید آن را تنظیم کنید .

درب HRI1060T :

بر روی درب یخچال 3 طبقه جهت جایگذاری بطری آب یا شیشه های عسل و ترشی و … مناسب است.

درب این محصول علی‌ رغم ابعاد کوچک، توانایی نگهداری 3 بطری بزرگ و یا 5 بطری کوچک را دارد که برای یخچالی با این ابعاد مناسب به نظر میرسد

طبقات بر روی درب ، به صورتی تفکیک شده اند که می توانید به راحتی بطری های کوچک و تخم مرغ در بالا و بطری های بزرگ را در پایین قرار دهید.

تظیم دما :

در این مدل ، از یک تنظیم کننده دما به صورت ولوم الکترونیکی استفاده شده که درون یخچال سمت راست تعبیه شده و کار با آن بسیار ساده میباشد.

 

خرید یخچال ۱۰ فوت امرسان مدل HRI1060T

یخچال HRI1060T امرسان در دسته یخچال‌های بالا پایین به شمار می‌رود که به دلیل ابعاد و ظرفیتی که دارد، تحت عنوان یخچال‌های هتلی به بازار عرضه می‌گردد. اگر قصد خرید یخچال فریزرهای امرسان بزرگ و گران قیمت را ندارید، یخچال ۱۰ فوت امرسان با قیمت، وزن و فضای کمی که اشغال می‌کند به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. به دلیل مصرف بهینه لازم است پس از مدت زمانی برفک زدایی شود.

قیمت یخچال  ۱۰ فوت امرسان با توجه به عواملی همچون بورس کالا، نوسانات ارزی، زمان خرید، رنگ، مدت زمان گارانتی و ضمانت نامه تعویض کالا و… متفاوت است. هر چه تعداد و قطعات خارجی یک محصول برقی بیشتر باشد، هزینه تهیه آن نیز افزایش می‌یابد.

گارانتی و خدمات خرید فریزر امرسان

این محصول شامل 36 ماه ضمانت می باشد و نصب این دستگاه کاملا رایگان می باشد. درضمن برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود، در غیر این صورت یخچال شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

یخچال امرسان، پرفروش‌ترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال امرسان یکی از قدیمی‌ترین یخچال‌های ایرانی است که همواره مشتریان و طرفداران زیادی در طول سالیان اخیر داشته است. قیمت مناسب این برند در مقایسه با برندهای خارجی یکی از دلایل اصلی انتخاب یخچال امرسان توسط تازه عروسان و زوج‌های جوان است. کیفیت قطعات این برند مانند دستگیره‌ها، کشوها و بدنه یخچال نسبت به برندهای خارجی کم ضعیف هستند بنابراین ممکن است خرابی بیشتری به نسبت برندهای خارجی رقیب خود داشته باشند. معمولا میزان مصرف انرژی یخچال امرسان بیشتر از یخچال‌های سامسونگ و ال جی است و همین امر دلیل اصلی خرابی برخی از قطعات این یخچال پس از استفاده طولانی مدت از آن است. با این حال قیمت مناسب یخچال، ایرانی بودن آن و طراحی‌ یخچال‌های منحصربه‌فرد رنگی، این برند را به یکی از برندهای خوب کشور تبدیل کرده است.

فریزر چه برای گفتن دارد؟

 

برای فریزر فضای زیادی در اختیار ندارید. اما یک طبقه با میزان سرمای فوق العاده دارید که مواد غذایی منجمد شونده در این قسمت جای دارند. به این قسمت یخدان نیز میگویند. فریزر در داخل یخچال تعبیه شده است و درب آن نیز به سمت راست باز میشود. یخچال به سیستم بدون برفک یا نوفراست مجهز نبوده و کاربر میبایست هر چند وقت یکبار دستگاه را برفک زدایی نماید.

 

یخچال فریزر امرسان ۱۰ فوت مجهز به سیستم کنترلر مکانیکی بوده و از قسمت داخل یخچال با استفاده از ولومی که در سمت راست یخچال وجود دارد میتواند دمای داخلی را کنترل کند. محفظه نگداری مواد غذایی منجمد و پایه های قابل تنظیم دستگاه از دیگر مشخصات آن میباشد. این پایه ها با قابلیت تنظیم، ارتفاع دستگاعه را تا حد کمی تغییر خواهد داد. یخچال ۱۰ فوت امرسان با ظاهر ساده و ابتدایی خود گرینه بسیار مناسبی جهت استفاده در داروخانه ها و مراکز کوچک میباشد. این دستگاه در عین سادگی بسیار کاربردی میباشد.

جا یخی مدل HRI 1060

بخش بالایی یخچال که یک دری پلاستیکی دارد جا یخی یا یخدان گفته می‌شود؛ درست کردن قالب­های یخ در ظرف­های مخصوص و نگهداری گوشت و مرغ و سایر مواد منجمد از وظایف آن است؛ دمای یخدان نیز به وسیله‌ی درجه قابل کنترل و تنظیم می‌باشد.

میزان مصرف انرژی HRI 1060

به دلیل آنکه یخچال دستگاهی است که همیشه کار می‌کند و همیشه به برق متصل است بنابراین یکی از نکاتی که همواره در خرید یخچال باید به آن توجه کرد میزان مصرف انرژی بوده؛ برچسب راندمان انرژی برای یخچال فریزر ۱۰فوت امرسان HRI 1060؛ A بوده بنابراین آن را جزو یخچال­‌های کم مصرف بشمار می‌آوریم.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.