ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل DS4-2915GW

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل DS4-2915GW

۳۸ بازديد

معرفی ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت  D4S-2915GW

در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت  D4S-2915GW محصولی جدید از سری Fresh Land و از مجموعه ساید بای ساید پارامو می باشد. کیفیت کیفیت بالای ساخت در کنار طراحی جذاب و زیبا ، از ویژگی های ساید بای ساید دوو به شمار می رود. از نکات قابل توجه محصولات سری پارامو دوو باید به کمپرسور هوشمند ، سامانه سرمایش پیشرفته و مصرف انرژی کم آن اشاره کرد. این محصول نمونه ای به روز شده با تغییراتی نسبت به ساید بای ساید دوو مدل DES-2915GW می باشد. ساید بای ساید 28 فوت دوو مجهز به سسیتم کنترل سرمایش دیجیتال می باشد. این سیستم قابلیت تشخیص دما را از داخل و بیرون یخچال را دارا می باشد و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

محبوب ترین ساید بای ساید سری پارامو دوو

ساید بای ساید سری پارامو مدل D4S-2915GWدوو یکی از محبوب ترین ساید بای ساید های  حال حاضر دوو در بازار می باشد.

یخچال 

  محفظه داخلی این یخچال ۳۹۴ لیتری دارای ۴ طبقه مقاوم به شوک حرارتی است. همچنین دارای ۲ کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. بر روی درب یخچال فریزر D4S-2915 دوو، پنج طبقه تعبیه شده که امکان نگهداری نوشیدنی ها، لبنیات و تخم مرغ را فراهم می سازد. بر روی درب یخچال، بار خانگی با فناوری جدید آرام بازشو قرار گرفته است که از آن برای دسترسی سریع به مواد غذایی پرمصرف می‌توانید استفاده کنید. یکی از مزیت های مهم این یخچال فریزر ساید بای ساید داشتن آبریز و یخساز اتوماتیک است که به آب شهر متصل می شود.

 فریزر

فریزر با داشتن ۱۹۷ لیتر گنجایش، دارای ۳ طبقه و ۲ کشو می باشد. در درب فریزر هم دو طبقه تعبیه شده است. یخساز این دستگاه، اتوماتیک و از نوع Maker Ice Turbo می باشد. این یخچال قابلیت تولید یخ به دو صورت خرد شده و مکعبی را دارا می باشد.

مشخصات فنی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915

آبسردکن

یکی از بخش‌هایی که در یخچال دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، آبسردکن است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانید به آب خنک دسترسی پیدا کرده و هر زمان که نیاز داشتید از طریق این بخش لیوان خود پر از آب خنک و سرد کنید.

تکنولوژی گردش هوای چندگانه

تکنولوژی گردش هوای چندگانه سرمای برابر و بهینه را در تمامی قسمت‌های ساید ۲۹۱۵ دوو توزیع می‌کند‌ نهایتاً مواد غذایی درون یخچال تازگی و طراوت خود را حفظ می‌نماید.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک در یخچال دوو مدل D4S-2915

یخچال و فریزر نام برده شده از برند نام آشنای دوو به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک مجهز گردیده است. طریقه کار این سامانه بدین طریق است که دمای بیرون و درون یخچال را به کمک سنسورهای دمایی به سامانه کنترل دیجیتال انتقال می‌دهد. پس از آن سامانه داده‌های دریافتی را تحلیل نموده و به کمپرسور می‌فرستد. نهایتاً کمپرسور هم سرمای موردنیاز را تأمین خواهد کرد.

نوار درزگیر آنتی باکتریال

نوار درزگیر درب یخچال و فریزر دوو مدل نام برده شده خاصیت آنتی باکتریال دارد. وجود این نوار درزگیر به شما کمک خواهد کرد که از ورود باکتری به درون یخچال پیش‌گیری کنید.

هوم بار و یا بار خانگی

وجودِ بخش بار خانگی برروی درب یخچال دوو مدل D4S-2915 سری پارامو زیبایی دوچندان بدان بخشیده است. در راستای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید انواعِ گوناگون بطری‌ها و نوشیدنی‌ها را درون هوم بار جای بدهید. مزیت اصلی به کارگیری هوم بار در طراحی یخچال و فریزر پیش‌گیری از اتلاف سرمای درون یخچال به صورت کامل است.

کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال دوو مدل D4S-2915

شرکت دوو ساید بای ساید خود را با کمپرسور اینورتر دیجیتال به بازار عرضه کرده است که وجود این کمپرسور باعث شده تا شاهد راندمان و عملکرد فوق العاده‌ای از این محصول باشیم و قدرت این دستگاه به نسبت سایر محصولات مشابه بسیار بالاتر باشد.

مصرف انرژی پایین

امروزه مصرف انرژی پایین لوازم الکترونیکی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و در همین راستا نیز در یخچال دوو مدل D4S-2915 شاهد استفاده از قطعات کم مصرفی هستیم. این مسئله باعث شده تا رتبه مصرف انرژی این محصول +A شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که اگر برای شما کم مصرف بودن یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد به سراغ این محصول  رفته و آن را خریداری کنید.

سامانه خودکار بسته شدن درب ها

یکی دیگر از فناوری‌هایی که در ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، سامانه بسته شدن خودکار درب‌ها است. این قابلیت باعث می‌شود تا درب این یخچال به صورت خودکار بسته شده و جلوی مصرف انرژی بیش از اندازه و همچنین باز ماندن درب یخچال گرفته شود. این ویژگی را می‌توان یکی از مهم ترین مزایای رقابتی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 سری پارامو در نظر گرفت.

شرایط و مدت زمان گارانتی محصولات دوو

گارانتی همواره نوعی اعتبار برای کاهش دغدغه مصرف کنندگان بوده و گروه صنعتی انتخاب به خوبی توانسته از این دغدغه ها جلوگیری کند و یک خرید مطمیئن را برای شما مصرف کننده عزیز رقم بزند . انتخاب سرویس برای کمپرسور های یخچال فریزر ها و الکتروموتور لباسشویی های خود 124 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 24 ماه گارانتی کل دستگاه را در نظر گرفته است .

ضمانت محصولات دوو

جدا از بحث کیفیت ، تنوع و استفاده از فناوری های روز دنیا مبحث خدمات پس از فروش همواره بزرگترین دغدقه های مشتریان لوازم خانگی به شمار میره خصوصا در زمان تحریم ها که بسیاری از برند های مطرح جهانی مانند الجی و سامسونگ کشور ایران را رها کرده اند . اما دوو الکترونیک نه تنها در زمان تحریم ها بر مشکلات تامین قطعات و خدمات پس از فروش خود نیافزود بلکه خدمات به مشتریان و ارائه ضمانت نامه ها را به نهایت خود رسانده است .

دوو توانسته است با در نظر گرفتن مدت زمان و گارانتی معتبر انتخاب سرویس در ایران برای وسایل گاز سوز ، برودتی و صوتی و تصویری خود در میان مشتریان خود و بازار جهانی محبوبیتی بیش از پیش را کسب کند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.