ال ای دی دوو الکترونیک 65اینچ مدل DSL-65S8100EU

ساید بای ساید32فوت دوو الکترونیک مدل DS-3320

ال ای دی دوو الکترونیک 65اینچ مدل DSL-65S8100EU

۳۷ بازديد

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU

در ادامه مطالب با اعتماد کالا باشید.

امروزه تلویزیون یکی از لوازم جدا نشدنی از زندگی روزمره ماست که می تواند قسمتی از نیاز های روزمره ما را تامین کند. این دستگاه علاوه بر خانه در محیط هایی مانند محل کار، بیمارستان، آموزشگاه ها و ... استفاده می شود. از مواردی که خریدار در زمان خرید تلویزیون اهمیت می دهد سایز و کیفیت تصویر آن است. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با کیفیت 4k و سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است. سیستم اندروید 9 یکی از انواع سیستم عامل های موجود در تلویزیون دوو می باشد که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی ها را بر روی آن نصب و اجرا کرد. پنل IPS  در تلویزیون روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد از این رو برای این مدل تلویزیون پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر به مراتب افزایش یابد.

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU

ال ای دی دوو سایز 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

سیستم صوتی تلویزیون DSL-65S8100

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند. استاندارهای صوتی این تلویزیون دالبی، دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس می باشد. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کند.

پورت های ارتباطی تلویزیون S8100

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون، دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI است. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

قابلیت های ال ای دی دوو ۶۵ اینچ مدل DSL-65S8100

از مشخصات ویژه ی این تلویزیون سیستم عامل اندروید ۹ آن می باشد که این ویژگی امکانات متنوع و جذابی در اختیار شما قرار میدهد. از محبوب ترین قابلیت هایی که یک ال ای دی هوشمند می تواند داشته باشد، امکان وبگردی در آن است زیرا که کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون لذت وبگردی را دو چندان می‌کند.

screen mirroring یکی دیگر از مشخصه های تلویزیون ۶۵ اینچ دوو محسوب می شود. در واقع می توان گفت که یکی از راه های ارتباطی گوشی با تلویزیون است چرا که می توان محتوای داخل گوشی را بر روی تلویزیون نمایش داد و از محتوای آن استفاده کرد. همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی EPG است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است.

از دیگر امکانات خوبی که در ال ای دی های نسل جدید ارائه شده است، گیرنده دیجیتال داخلی است. تلویزیون هوشمند دوو از گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2 و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC پشتیبانی می کند. قابلیت PVR نیز این اجازه را به شما می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری و یا کارت حافظه ذخیره نمایید.

 

رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی از سیستم های پیشرفته و بسیار جذاب در این تلویزیون اسمارت دوو ۶۵ اینچ است با این فناوری کاربر می تواند توسط کنترل صوتی، دستورات خود را به تلویزیون داده و تلویزیون هم اجرا کند مانند خاموش /روشن می تواند سیستم جذابی برای کاربران باشد.

بررسی فنی تلوزیون دوو مدل DSL-65S8100EU هوشمند

-زاویه دید 178 درجه

-رزولویشن 3/8 میلیون پیکسل

-تکنولوژی وضوح تصویر HDR 10

-قدرت خروجی صدا 30 وات دالبی

-توان هر بلندگو 15 وات

-صدای فراگیر (SURRUOND): دارد

-تعداد ورودی USB: دو عدد

-ارتباط بیسیم SCREEN MIRRORING: دارد

-ورودی آنتن (RF): دارد

-خروجی HEADPHONEN: دارد

-بلوتوث داخلی: دارد

-WIFI: دارد

-ارتباط بدون سیم DLNA: دارد

-نسخه ی سیستم عامل: ANDROID 9

-رابط هوشمند UI: دارد

ارتباط بی سیم AIRPLAY : دارد

قابلیت AIR MOUSE : دارد

ظرفیت حافظه داخلی : 8گیگابایت

ظرفیت حافظه رم : 1.5 گیگابایت

نوع رم : DDRIII(3)

مرورگر اینترنت :( گوگل کروم GOOGLE CHROME) دارد

گیرنده دیجیتال داخلی: دارد

ماشین زمان :TIME SHIFT دارد

قابلیت ضبط تصاویر بروی حافظه جانبی: ( USB خارجی ) :دارد

پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K :دارد

شرایط و مدت زمان گارانتی محصولات دوو

گارانتی همواره نوعی اعتبار برای کاهش دغدغه مصرف کنندگان بوده و گروه صنعتی انتخاب به خوبی توانسته از این دغدغه ها جلوگیری کند و یک خرید مطمیئن را برای شما مصرف کننده عزیز رقم بزند . انتخاب سرویس برای کمپرسور های یخچال فریزر ها و الکتروموتور لباسشویی های خود 124 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 24 ماه گارانتی کل دستگاه را در نظر گرفته است.

 

مزایای ارائه خدمات پس از فروش «دوو» توسط «انتخاب الکترونیک»

در ادامه به معرفی و تشریح مهم ترین مزایای ارائه خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی دوو توسط مجموعه معتبر «انتخاب الکترونیک» می پردازیم:

۱. پوشش گسترده جفرافیایی:

داشتن گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی را می توان یکی از مهم ترین مزیتهای «انتخاب-الکترونیک» به حساب آورد. «انتخاب الکترونیک» دارای حدود ۹۰۰ نمایندگی مجاز در بیش از ۴۵۰ شهر در سراسر کشور است که دسترسی به خدمات باکیفیت و مطلوب را برای مشتریان برند دوو تضمین می کند. مجموعاً بیش از ۲۰۰۰ سرویس کار در این مجموعه مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند.

۲. تامین قطعات یدکی اصل:

یکی از اصلی¬ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از لوازم خانگی خارجی پیش آید، پیدا نکردن قطعات و لوازم یدکی لازم برای تعمیر و یا سرویس کردن محصول است. در مواقعی که برند مورد استفاده، نمایندگی مشخصی نداشته باشد، ممکن است مصرف کننده نتواند قطعه مورد نیاز برای تعمیر وسیله را پیدا کند و یا گروهی سواستفاده گر، قطعات فیک و بی کیفیت را به جای قطعه اصل به وی بفروشند. «انتخاب الکترونیک» با داشتن تعامل مستقیم با شرکت کره ای دوو، تامین بهترین و باکیفیت ترین لوازم یدکی برای محصولات این برند را تضمین می کند. این مجموعه با داشتن انبار قطعات یدکی، خیال مصرف کنندگان دوو را از تامین به موقع قطعات اصل لوازم خانگی این برند راحت کرده و  سریع ترین و بهترین سرویس ها را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

۳. عیب یابی و تعمیر سریع:

انتخاب الکترونیک با داشتن متخصصان آموزش دیده، این امکان را فراهم آورده تا تعمیر لوازم خانگی برند دوو در سریع-ترین زمان ممکن انجام شوند. بیش از ۹۵ درصد تعمیرات، در محل و نزد خود مشتری انجام می شود. با این حال این مجموعه با داشتن کارگاه¬های تعمیرات تخصصی، این امکان را دارد تا تعمیرات پیچیده تر را نیز به بهترین نحو انجام دهد و محصولی سالم و آماده کار در اختیار مشتری قرار دهد.

۴. حمل، نصب و راه اندازی رایگان محصولات دوو:

خریداران محصولات دوو می توانند از خدمات نصب و راه‌اندازی رایگان بهره‌مند شوند. با زیرساختهای تکنولوژیک فراهم شده در شبکه هوشمند نصب «انتخاب الکترونیک»، این امکان فراهم آمده تا تمامی مراحل انجام این فرآیند، توسط بخش پشتیبانی این شرکت رصد شود. هدف از این امر، تامین بالاترین سطح کیفی ارائه خدمات نصب است.

۵. گارانتی دو ساله محصولات دوو:

محصولات دوو دارای گارانتی خدماتی دو ساله شرکت «انتخاب الکترونیک» هستند. در این دوره، تمامی خدمات پس از فروش، بدون محدودیت و به صورت کاملا رایگان ارائه می شوند. حتی در صورتی که در این بازه زمانی، برای تعمیر دستگاه نیاز به انتقال آن به کارگاه های تخصصی باشد، ایاب و ذهاب به صورت کاملا رایگان توسط نمایندگان این شرکت انجام خواهد شد. حداکثر مدت ارائه پشتیبانی قطعات دوو، ۱۰ سال است. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.